Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:790
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#31060Neoprávněné naúčtované zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2019, před 6 lety

I Ivanová

Znění stížnosti

Dne 15.2.2019 ve 20:08, pokladna č.3/provozovna 211/ mi byl naúčtován jiný nákup, vyšší cca o 300,-Kč. Dotaz byl na počet rohlíků, ale nenamarkovány, místo toho drahé jahody-8x, které v nákupu nebyly. Při reklamaci po 5 minutách mi nechtěla peníze vrátit, že to není můj nákup, chybí tam namarkované rohlíky, které mám v nákupu. Arogantní pokladní nechtěla přeplatek vrátit a obvinila mně, že předkládám jiný nákup.Do tašky jsem nechala nahlédnout a žádné jahody jsem neměla.


Požadované řešení

Napomenutí pokladní s požadavkem slušného chování k zákazníkovi, navýšení o 300,- Kč není malá částka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 09:07, před 6 lety

Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.

Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.3.2019 11:44, před 6 lety

Dobrý den, paní Ivanová,

za chybné namarkování zboží a s tím spojené nepříjemnosti se velmi omlouváme. Zřejmě šlo o nečekanou technickou chybu, což samozřejmě neomlouvá nevhodné chování naší zaměstnankyně, které v důsledku Vaší stížnosti prověříme. Pokud Vám nebyly peníze vráceny, při příští návštěvě se obraťte prosím s pokladním dokladem na náš personál. Celou situaci s Vámi vyřeší vedoucí prodejny nebo jeho zástupce.

Děkujeme Vám ještě jednou za upozornění a přejeme pěkný den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.4.2019 16:20, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2019 09:07, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.