Počet nahlášených stížností: | 790 |
Z toho za letošní rok: | 4 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 15.2.2019 ve 20:08, pokladna č.3/provozovna 211/ mi byl naúčtován jiný nákup, vyšší cca o 300,-Kč. Dotaz byl na počet rohlíků, ale nenamarkovány, místo toho drahé jahody-8x, které v nákupu nebyly. Při reklamaci po 5 minutách mi nechtěla peníze vrátit, že to není můj nákup, chybí tam namarkované rohlíky, které mám v nákupu. Arogantní pokladní nechtěla přeplatek vrátit a obvinila mně, že předkládám jiný nákup.Do tašky jsem nechala nahlédnout a žádné jahody jsem neměla.
Napomenutí pokladní s požadavkem slušného chování k zákazníkovi, navýšení o 300,- Kč není malá částka.
|
Tweet |
Spotřebitelka by měla v případě prokázaného zjištění nesprávného vyúčtování zboží na pokladně nárok na vrácení bezdůvodného obohacení ze strany podnikatele. V takovém případě je nutné k prokázání nesprávného vyúčtování využít např. svědeckou výpověď nebo kamerový záznam.
Státní dozor v oblasti poctivosti prodeje výrobků provádí Česká obchodní inspekce. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Dobrý den, paní Ivanová,
za chybné namarkování zboží a s tím spojené nepříjemnosti se velmi omlouváme. Zřejmě šlo o nečekanou technickou chybu, což samozřejmě neomlouvá nevhodné chování naší zaměstnankyně, které v důsledku Vaší stížnosti prověříme. Pokud Vám nebyly peníze vráceny, při příští návštěvě se obraťte prosím s pokladním dokladem na náš personál. Celou situaci s Vámi vyřeší vedoucí prodejny nebo jeho zástupce.
Děkujeme Vám ještě jednou za upozornění a přejeme pěkný den.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.