Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Fakt, že jsem objednávku učinila 2.2.2019 a do dnešního dne mi nepřišlo jakoukoliv formou žádné vyjádření, v jaké fázi se má objednávka nachází a jaké má číslo atd., vnímám jako bezdůvodné obohacování firmy Ateli, tedy osob, které firmu vlastní. Částku 1549Kč jsem připravena vymáhat soudní cestou i s úroky z prodlení!
Pro vyřešení jsem nemohla volit jinou cestu, protože neznám žádné údaje, na které bych se mohla odvolat (č. objednávky atd.)
sku 144990 objednány 2ks, sku 74001 1ks, sku 178446 2ks
vrácení peněz
|
Tweet |
Po odeslání objednávky je prodávající povinen zaslat spotřebiteli potvrzení jejího obdržení společně se zněním obchodních podmínek v elektronické podobě. Jedná se o povinnost podnikatele ve vztahu ke spotřebiteli zakotvenou v ustanovení § 1827 občanského zákoníku.
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
České právo nezná institut hromadné žaloby. Za stavu současného právního řádu musí každý spotřebitel podat žalobu sám. Nicméně ve věcech ochrany práv spotřebitelů platí, že výrok pravomocného rozsudku je závazný i pro další osoby oprávněné proti žalovanému, pokud se jedná o tytéž nároky z téže právní skutečnosti. Pokud by tedy soud rozhodl ve prospěch spotřebitele, mohou ostatní oprávnění očekávat stejné rozhodnutí.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Pokud podnikatel neposkytne České obchodní inspekci součinnost, má tento úřad možnost udělit podnikateli pokutu za přestupek. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Dobrý den,
Vaši objednávku evidujeme pod číslem 101724188. Veškeré informace k objednávce (její potvrzení a informace o odeslání zboží a jeho dodací lhůtě) jsme Vám posílali do emailové schránky, kterou jste zadala při vytvoření objednávky: stickovaveravera@centrum.cz.
Ve Vaší objednávce je zboží, které je skladem u dodavatele a jeho obvyklá doba dodání trvá 10-30 (nejpozději 60) kalendářních dnů ode dne odeslání, protože jsou zásilky odesílány přímo ze zahraničí. Kontrolou bylo zjištěno, že Dámské šaty Elayne (obě varianty) byly odeslány 11.2.2019, Unisex kulich byl odeslán 14.2.2019 a dne 19.2.2019 Vám byly odeslány Pánské šusťákové kalhoty v šedé barvě.
Dne 25.2.2019 Vás kolegyně v emailové zprávě informovala o vyprodání produktu Pánské šusťákové kalhoty ve variantě Černá - velikost č. 4. Jako kompenzace Vám byl zaslán kupón, jehož hodnota je oproti uhrazené částce navýšena o 15 %.
Pokud máte k objednávce další dotaz, kontaktujte prosím náš zákaznický servis. Kontaktovat nás můžete zde: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ nebo na telefonním čísle +420 374 445 974. Zavolat nám můžete po-pá mezi 9-16 hod.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka nám formou samostatné stížnosti zaslala dodatečné informace:
"Reaguji na sdělení "Vaše stížnosti" a odpověď společnosti "Poštovné zdarma".
Vím, že institut "hromadná žaloba" stále ještě neexistuje, mně šlo spíše o to, že jsem chtěla vyjádřit ochotu spolupracovat s ostaními zákazníky "Poštovné zdarma", kteří byli vystaveni stejnému arogantnímu chování.
Dále uvádím, že odpověď společnosti "Poštovné zdarma" je účelová. Pokud něco psali na E-mail adresu, kterou zmiňují v odpovědi, pak jim ihned musela přijít odpověď, že taková adresa neexistuje! Alespoň mně toto sdělení přišlo ihned poté, co jsem na společností uváděnou adresu zkušebně napsala. Společnost měla k dispozici také mé telefon. číslo a mohla se se mnou zkontaktovat takto - nic!
Stížnost význam měla! Po telefonátu na uváděné číslo mi bylo do 14 dnů objednané zboží dodáno! Že jsem koupila pánské kalhoty velikosti M, které byly v rozměrech tak na 13ti letého malého, štíhlého chlapce, je ponaučení pro mě - příště budu jakoukoliv nabídku lépe zvažovat."
Dle ustanovení § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal, má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné.
V případě, kdy tyto vlastnosti zboží nemá, je vhodné uplatnit reklamaci. Reklamaci je prodávající povinen vyřídit nejpozději do 30 dní, dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
komunikace mezi eshopem a zákazníkem probíhá obvykle písemnou formou. Informace o vyprodaném produktu jsme zaslali na emailovou adresu uvedenou v objednávce. Telefonická linka slouží primárně zákazníkům ,kteří si s námi přejí hovořit a je plně vytížena příchozími hovory. Nikdy jste nás nekontaktovala s informací, že přejete abychom Vás kontaktovali telefonicky.
V předchozí zprávě není uvedena žádná emailová adresa. Je tam uveden odkaz na stránku pro vyplnění zákaznického dotazu, který je po odeslání doručen přímo na zákaznický servis. Při pozorném čtení zpráv z eshopu postovnezdarma.cz si lze všimnout, že vždy pod zprávou je uvedeno: "Na tento email prosím neodpovídejte" a hned následuje informace "Na tuto zprávu odpovězte zde" s možností přesměrování opět na stránku pro vyplnění dotazu. Náš zákaznický servis nedisponuje klasickou emailovou adresou a zprávy nám lze odeslat odtud: https://postovnezdarma.cz/helpdesk/ .
Velice nás mrzí, že Vám bylo doručeno nevyhovující zboží. O této skutečnosti jste nás dosud neinformovala. Prosím kontaktujte náš zákaznický servis, kde Vám sdělíme veškeré informace pro vrácení zboží zpět.
Hezký den přeje
Kateřina L.
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Hodnocení:
Komentář: Zkušenost, která člověka upozorní, že platí, "Nedůvěřuj a prověřuj!"