Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:718
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#31065Chytré hodinky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2019, před 6 lety

Tomáš Karkoška

Znění stížnosti

Koupil jsem u této firmy chytré hodinky a rozhodl jsem se je vrátit ve lhůtě 14 dnů (kdy mám právo vrátit zboží koupené na internetu) a postupoval jsem dle návodu na jejích stránkách. Vyplnil jsem formulář, obdržel číslo, které jsem napsal jak na balíček, tak do něj a poslal. Za chvíli to bude měsíc a pořád jsem neobdržel ani nějaký potvrzovací mail, že zboží převzali zpět nebo vrácení peněz....Dále vůbec nevystavili fakturu i když po mém dotazu odpověděli, že ji zaslali mailem, ale není to pravda...fakturu jsem hledal aji ve spamu a nic a už nemluvím o tom, že ve formuláři na vrácení vyžadují důvod vrácení zboží ikdyž do 14 dní nejsem povinný jim zdělovat důvod vrácení zboží.


Produkt

Chytré hodinky Vigo Premium Elegant


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 07:36, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 16:19, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.