Společnost


Badoo Trading Limited (seznamka badoo.com)

Počet nahlášených stížností:31
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31067Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2019, před 6 lety

Jan Poborský

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dnrs jsem si na zkoušku zakoupil kredity za 144 korun. Platba proběhla v pořádku, kartu jsem do profilu vůbec nezadával
Velké překvapení, ale nastalo při okamžité kontrole účtu, kdy si Badoo samo od sebe odečetlo dalších 2899 Kč za doživotní Premium účet, bez mého SOUHLASU.

Žádná faktura ani oznámení mi nebylo od Badoo doručeno, ANI nabídnuto. Badoo jsem samozřejmě kontaktoval.

Banku budu kontaktovat s tím, že se jedná o neoprávněnou platbu, ke které jsem nedostal žádné informace, ani fakturu, ale doporučili mi jen zrušit kartu.


Požadované řešení

Požadované řešení:
Veácení částky 2899,- Kč mínus těch 144 Kč, které jsem měl v úmyslu uhradit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2019 06:56, před 6 lety

Společnost má povinnost při uzavření smlouvy informovat spotřebitele o ceně poskytované služby, případně o způsobu jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků. Pokud tak neučiní, jedná se o nekalou obchodní praktiku, která je zakázaná. Pokud byl spotřebitel uveden společností v omyl o podstatné skutečnosti (informací o ceně), mohl by také namítat neplatnost smlouvy.

Pokud však spotřebitel vyslovil souhlas s podmínkami služby, nemůže se domáhat vrácení peněžních prostředků. Dle informací uvedených na webových stránkách společnosti (https://badoo.com/help/?section=25) je možné automatické platby ukončit prostřednictvím nastavení v profilu zákazníka.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 15:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.