Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Již potřetí (vždy v pondělí) jedu ve vlaku IC572 z Brna do Prahy, odjezd 5,34 hodin z Brno- dolní nádraží. Pokaždé jsem měla zaplacenou jízdenku a místenku v otevřeném vagónu. Nejenže pod daným číslem vagónu 367 nebyl nikdy vagón otevřený, ale kupé, úplně tam chybělo moje číslo sedadla. A to je tak každý týden. Průvodčí jsou vždy překvapení a jejich argument, že oni jen nasedli v Brně a nemůžou s tím nic dělat( musíme si prý sami napsat na stránky ČD) mi přijde dosti alibistický. Doteď jsem si myslela, že jsou to zaměstnanci ČD a měli by předávat svoje postřehy vedeni oni, ale zřejmě to jsou jen najatí externí pracovníci nebo nevím jak si tento lhostejný postoj vysvětlit. Takových zákazníků je tady víc,měli také místenku v otevřeném vagónu a nejenže tam našli kupé, ale nikdo nenašel svoje sedadlo v daném vagonu. Jako kdyby tam byla všechna čísla sedadel mimo těch rezervovaných.
Už konečně řešit situaci dodržováním zaplacených místenek a daných typů vagónů.
|
Tweet |
Pokud nedošlo k provedení přepravy tak, jak bylo sjednáno v přepravní smlouvě, z důvodů na straně dopravce, může spotřebitel žádat poměrné vrácení jízdného. Případnou stížnost na přepravu cestujících může spotřebitel podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude spotřebitel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.