Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den...v sobotu 2.3. mu přišla SMS o doručení zásilky č.40197090983..obratem jsem volal na tel.cislo uvedené ve zprávě že nejsme o víkendu doma a požádal o uložení zásilky na některém parcelshopu PPL..řidič mi odpověděl ať si nějaký najdu sám že on o žádném neví a ať mu pošlu zprávu s adresou kam ti má uložit. Udělal jsem co chtěl...vyhledal na na netu příslušne výdejní místo na Praze 4 Chodov a poslal ridiciadresu . Přesto mi dnes znova přišla SMS o opětovném doručování zásilky a přestože jsem jak v objednávce tak i vašemu řidiči řekl že do středy nejsem doma a přestože po mě váš řidič chtěl ať si najdu výdejní místo a pošlu mu adresu toho místa kde mi to měl uložit. Opravdu u vaší společnosti takto vázne komunikace a řidiči jsou tak nekompetentní že neznají vaše výdejní místa? Sloužím téměř dvacet let u AČR a nemůžu si z Čáslavi jen tak odskočit do Prahy a čekat na vašeho řidiče...a když už si nechá ode mě najít a poslat adresu výdejního místa tak to tam stejně neuloží.
Doručení zásilky
Prošetřit stížnost a informovat o reseni
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.