Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
PointWorld Vam nabidne lakavy produkt za maly doplatek z Vaseho uctu. Pokud si pri registraci k soutezi o darek nevsimnete, ze v textu drobneho pisma souhlasite s odberem informaci za 775 Kc mesicne, muzete byt nasledujici mesic zaplacenim tak vysoke castky prekvapeni.
Proces odhlaseni z registrace prave testuji... uvidime. Zatim napsali, ze uz mne bohuzel registrovali a mam vyckat, ozvou se. Na komunikaci s nimi vsak potrebujete komunikovat v anglickem jazyce.
Nabidka iPhone X R za cenu 75 Kc - kdyz se zaregistujeme
Pozadala jsem o smazani z registrace.
V nabidce ke koupi je uvedeno "PointWolrd je produkt zalozeny na predplatnem, ktere bude po 5 dnech pokracovat za 775 Kc/ mesic, pokud jej nezrusite." Coz bych mela stihnout neb jsem pozadala obratem.
Navrh reseni:
- upozorneni na podmineny souhlas s mesicnimi platbami by melo byt uvedeno vetsim pismem plus samostatne, vyrazne - primo o promovaneho produktu
- dale, pokus si najdete stranky PointWorld, melo by se snadno dat najit, kde se muzete odhlasit. Stranka nic takoveho nenabizi, je nunto psat pres support, coz obvykle trva dlouho a nemusite zruseni registrace stihnout ve stanovenych 5 dnech.
- komunikace v cestine - nevim, bylo by nutne overit (ja pisi radeji rovnou anglicky)
|
Tweet |
Placené prémiové členství upravuje bod 6 obchodních podmínek (http://pointworld.com/premium-terms/). Dle tohoto ustanovení prémiové členství funguje tak, že spotřebitel zůstane členem Premium, dokud odběr služby nezruší. Pokud spotřebitel souhlasí s odběrem, souhlasí současně dle obchodních podmínek i s tím, že automatické platby ve výši 45,50 € za 30 dní budou strhávány až do ukončení předplatného.
Pokud spotřebitel nemá zájem službu nadále využívat, je třeba odběr zrušit, a to buď po přihlášení v "Self-service" nebo e-mailem na adresu support@pointworld.com. Pokud závazek trvá, má provozovatel webových stránek právo nezaplacený poplatek za členství vymáhat a dlužná částka může v konečném důsledku narůst i o náklady soudního řízení a exekuce. Smlouvu je potřeba vždy řádně ukončit v souladu s obchodními podmínkami společnosti.
Pokud by i po výpovědi smlouvy společnost nadále částky strhávala, je na místě kontaktovat svou banku, požádat o blokaci plateb této společnosti. Spotřebiteli v takovém případě doporučujeme využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Jelikož je společnost zahraniční subjekt sídlící v Dánsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.