Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Vážení,
rozporuji Vaše šetření k výše uvedené pojistné události.
Poškozené vozidlo je staršího data r.v. 2003, nárazník byl poškozený - pouze estetická vada, v žádném případě ne vada funkční.
Nárazník mám uschovaný, tudíž není problém doložit jeho funkčnost před nárazem jiného vozidla.
Váš přístup k této škodné události a Vaše zamítavé stanovisko odmítám.
Vzhledem k tomu, že do dnešního dne nemám automobil opravený a tudíž s ním nelze vyjet na pozemní komunikaci, vzniká mi finanční škoda za zapůjčené vozidlo, jejíž plnění budu žádat po Vaší pojišťovně v plné výši.
Sám sobě jsem nic nezpůsobil a i když je škoda nižší, hodlám celou škodní událost předat k přešetření na Finanční arbitr.
Pokud nechcete hradit škody způsobené staršímu vozidlu, měl by to každý Váš pojistník vědět.
S úctou Jindřich Helekal
škod. událost 4196007002
úhrada poškozených dílů
|
Tweet |
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“