Společnost


XXXLutz CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:127
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31086Lživá reklama

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2019, před 6 lety

Radka Kročová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 3.3.2019 jsem se nechala zlákat reklamou na 22% slevu na celý nákup.Pečlivě jsem si prostudovala podmínky slevy.Vybrala jsem si mísu ve tvaru listu na třech nožkách od značky Ambia home,která nebyla nijak zlevněna a jejíž cena byla 699,-Kč.Pokladní mi ale odmítla slevu uznat,že prý se jedná o dekorační předmět.NIKDE se však neuvádí,že by snad dekorační předměty byly z akce vyjmuty.Nejedná se o značky Stokke,JOOPI ani Hülstu,podlahu,kuchyň,autosedačku ani dětský kočárek.Vážila jsem cestu do Brna Modřic za lživou reklamou.Situace mě velmi mrzí ,jelikož jsem stálý zákazník a u obchodního domu XXX Lutz Brno jsem již nakoupila zboží v hodnotě 200 tis.korun.


Produkt

Stříbrná mísa na ovoce ve tvaru listu na 3 nožkách


Požadované řešení

Žádám zaslání mísi ve tvaru listu na třech nožkách za cenu -22% z původní ceny.Poštovné by mi alespoň minimálně kompenzovalo zbytečně vynaložené cestovní výdaje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2019 09:25, před 6 lety

Pokud společnost deklaruje určitou zvláštní nabídku formou reklamy, jinak zveřejněné akce a zákazník podmínky této inzerované zvláštní nabídky, akce beze zbytku naplnil, pak je podnikatel povinen poskytnout spotřebiteli uvedenou výhodu. Učiněná nabídka nebo poskytnutá informace společnost zavazuje.

V opačném případě by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku. Klamavou obchodní praktiku definuje § 5 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Takovou praktikou je jednání podnikatele vůči spotřebiteli, které je v rozporu s požadavky odborné péče a je způsobilé podstatně ovlivnit jeho rozhodování tak, že může učinit obchodní rozhodnutí, které by jinak neučinil.

Zjištění porušení zákazu klamavé obchodní praktiky může být sankcionováno ze strany České obchodní inspekce, které může spotřebitel podat podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 15:37, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.