Společnost


BEZVASPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#3109Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2014, před 11 lety

Luboš Doležel

Znění stížnosti

Takřka před rokem (13.5.2013) jsem si přes eshop bezvasport.cz, koupil boty Airwalk.

To že byly nekvalitně ušité (křívý jazyk atp.) jsem nějak překonal a kvůli očekávaným komplikacím s řešením reklamace jsem to přešel.
Stejně tak to, že po nějaké době, přestala na bocích doléhat guma podrážek k botám.

Když však ale podrážka takřka odpadla, odnesl jsem boty 10.4. 2014 k reklamaci.
Dnes 9.5. 2014, mi boty přišly poštou zpět s tím, že reklamaci nemůžou uznat, neboť obuv byla nošená i po vzniku zavády.
To ale samozřejmě není pravda, protože reklamovanou dírou v botě, by mi vypadla snad celá noha.


Produkt

Boty Airwalk Krush Mens Skate Shoes


Požadované řešení

Nepožaduji nic jiného, než zodpovědný přístup prodejce a uznání reklamace. Nicméně po těchto zkušenostech, už bych raději volil vrácení peněz, než výměnu zboží od tohoto prodejce, u kterého není šance dočkat se spravedlnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2014 16:54, před 11 lety

Reklamace by měla být uplatněna co nejdříve po objevení vady. Po objevení vady by se také výrobek neměl dále používat, aby se zamezilo jejímu rozšíření. Jestli naopak byl výrobek užíván i po objevení vady a vada se v důsledku toho rozšířila do značného poškození, je možné, že prodejce z takového důvodu reklamaci oprávněně zamítne, příp. vrátí spotřebiteli pouze část kupní ceny v poměru přiměřeném vzhledem ke stavu výrobku. Takový případ je nutné posuzovat individuálně.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2014 15:56, před 11 lety

Se zákazníkem jsme se domluvili na kompenzaci dříve než byla tato stížnost zjištěna.

Přestože si za vyjádřením stojíme a dle popisu stížnosti od p. Doležala se evidentně jedná o situaci, kdy nebyla závada reklamována v době vzniku závady, došlo k dohodě se zákazníkem k oboustranné spokojenosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
22.5.2014 09:31, před 11 lety


Luboš Doležel

Hodnocení:

Komentář: Ano, potvrzuji vyjádření společnosti o dohodě na kompenzaci, se kterou souhlasím. Bohužel jsem byl zamítnutím reklamace natolik rozhořčen, že jsem zkoušel různé možnosti, jak se domoci nápravy. Neměl jsem dostatek trpělivosti, abych počkal na vyjádření prodejce a souběžně jsem podal i stížnost zde. Za to se prodejci omlouvám a zároveň doufám, že si rozhodnutí o kompenzaci kvůli tomu nerozmyslel. Děkuji tímto zdejšímu portálu i prodejci za vstřícný krok.