Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:96
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31090Nezasílání e-mailové korespondence

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2019, před 6 lety

Kamil Hrbáč

Znění stížnosti

V červnu roku 2015 jsem u pojišťovacího zprostředkovatele, L. D., vypovídal pojistnou smlouvu. Od té doby mi nechodila žádná e-mailová korespondence, i když mi na pobočce v Karviné tvrdili, že ano. První zpráva od doby výpovědi mi přišla až po dotazu na pobočce, ten samý den, tzn. 4.3.2019. Do té doby jsem neměl tušení o stále trvající existenci flotily a hlavně o tom, že získávám bonusy ze smluv na mne navázaných z roku 2010. O tomto mě neinformovala ani paní N., která se mnou smlouvu uzavírala, ani paní D. při výpovědi. Pokud by mi chodily tyto e-maily jak měly, určitě bych po tom pátral dříve, dotazoval se na pobočce a řešil to.


Produkt

Autopijištění 06


Požadované řešení

Od doby mé výpovědi by měly být bonusy zpětně připsány majitelům navázaných automobilů, pokud to nelze, měli by obdržet finanční kompenzaci ve stejné výši v podobě slevy na pojistném.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2019 08:04, před 6 lety

Pokud byla pojistná smlouva vypovězena, mohl zaniknout i právní důvod pro uchovávání e-mailové adresy spotřebitele ze strany společnosti a pro zasílání informačních zpráv na tento e-mail. Dohodl-li se ale spotřebitel se společností, že mu budou i po vypovězení pojistné smlouvy zasílány e-mailové zprávy, a společnost tento závazek nedodržela, mohl by spotřebitel žádat náhradu škody, která mu v souvislosti s porušením smluvní povinnost ze strany společnosti vznikla. Spotřebitel v daném případě musí prokázat, že mu škoda vznikla a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a protiprávním jednáním společnosti.

Spotřebitelovi doporučujeme, aby nejprve kontaktoval společnost a pokusil se vyřešit spor smírnou cestou. Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 14:29, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.