Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
V červnu roku 2015 jsem u pojišťovacího zprostředkovatele, L. D., vypovídal pojistnou smlouvu. Od té doby mi nechodila žádná e-mailová korespondence, i když mi na pobočce v Karviné tvrdili, že ano. První zpráva od doby výpovědi mi přišla až po dotazu na pobočce, ten samý den, tzn. 4.3.2019. Do té doby jsem neměl tušení o stále trvající existenci flotily a hlavně o tom, že získávám bonusy ze smluv na mne navázaných z roku 2010. O tomto mě neinformovala ani paní N., která se mnou smlouvu uzavírala, ani paní D. při výpovědi. Pokud by mi chodily tyto e-maily jak měly, určitě bych po tom pátral dříve, dotazoval se na pobočce a řešil to.
Autopijištění 06
Od doby mé výpovědi by měly být bonusy zpětně připsány majitelům navázaných automobilů, pokud to nelze, měli by obdržet finanční kompenzaci ve stejné výši v podobě slevy na pojistném.
|
Tweet |
Pokud byla pojistná smlouva vypovězena, mohl zaniknout i právní důvod pro uchovávání e-mailové adresy spotřebitele ze strany společnosti a pro zasílání informačních zpráv na tento e-mail. Dohodl-li se ale spotřebitel se společností, že mu budou i po vypovězení pojistné smlouvy zasílány e-mailové zprávy, a společnost tento závazek nedodržela, mohl by spotřebitel žádat náhradu škody, která mu v souvislosti s porušením smluvní povinnost ze strany společnosti vznikla. Spotřebitel v daném případě musí prokázat, že mu škoda vznikla a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a protiprávním jednáním společnosti.
Spotřebitelovi doporučujeme, aby nejprve kontaktoval společnost a pokusil se vyřešit spor smírnou cestou. Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.