Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#31091Odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2019, před 6 lety

Adam Vosáhlo

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 3.3.2019 jsem si zakoupil premium účet za 156 Kč. Posléze jsem se dozvěděl o automatickém prodlužování smlouvy a následké stržení částky 2247 Kč. Okamžitě jsem odeslal e-mail se vzorovým formulářem na odstoupení od smlouvy na uvedenou emailovou adresu zakaznickyservis@be2.cz. Odpověděli mi, že mou otázku zodpoví během 5ti pracovních dní, což jak jsem se dočetl zde, mnohdy znamená, že neodpoví vůbec. Rád bych, aby mi bylo umožněno včas odstoupit od smlouvy ve 14ti denní lhůtě a nebyli mi účtovány další poplatky.


Produkt

Premium členství na 1 měsíc


Požadované řešení

Umožnění odstoupení od smlouvy ve 14ti denní lhůtě (od 3.3.2019).
Obdržení e-mailu s potvrzením o okamžitém zrušení mého členství a následé smazání mého profilu i všech osobních dat s tím, že mi již nebude účtováno jakékoliv prodloužení tohoto členství.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2019 06:13, před 6 lety

Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.3.2019 16:36, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
5.3.2019 19:39, před 6 lety


Adam Vosáhlo

E-mail 5.3.2019 15:20

Vážený Adam,

Obdrželi jsme Vaši žádost o smazání ze dne 5.3.2019 a zahájili jsme kroky ke smazání Vašeho účtu zaregistrovaného na www.be2.cz pod e-mailovou adresou **************.

Váš profil už byl deaktivován a není už možné ho používat. K definitivnímu smazání Vašeho účtu a všech osobních údajů pod ním uložených dojde v příštích 0 dnech. Pro dokončení Vás budeme informovat.

Upozorňujeme, že kvůli obchodním a daňověprávním předpisům budou určité údaje uchovávány po dobu 10 let a budou smazány až po uplynutí této lhůty. Budete-li chtít be2 znovu využívat, zaregistrujte si prosím nový účet.


E-mail 5.3.2019 16:30

"Vážený YV3NBC01,

Na základě Vaší žádosti byl účet zaregistrovaný na www.be2.cz pod e-mailovou adresou **************** smazán spolu s veškerými souvisejícími osobními údaji.

Pokud chcete be2 znovu používat, zaregistrujte si prosím nový účet."


....................................................................

Jaké určité údaje budou uchovávány po dobu 10 let? A dále nikde není řečeno nic o ukončení smlouvy. Žádám společnost, aby potvrdila ukončení smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2019 06:47, před 6 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 16:52, před 6 lety

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.