Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#31108Devět měsíců nevyřízená žádost o snižení poplatku pevné linky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2019, před 6 lety

Kysillková Ivana

Znění stížnosti

V červnu 2018 jsem požádala na zákaznické lince o snížení tarifu na pevnou linku, bylo mi řečeno že mi musí dát nové číslo.Poté jsem zjistila , že to možné je a žádala jsem o opravu.Mnohokrát, přes rady, že mám špatný aparát apod.Pevný telefon mám úplně v pořádku. V současné době mám internetovou linku na telefon s jiným číslem. Já však potřebuji pevnou linku s původním číslem , protože na to mám napojeno zabezpečovací zařízení. Přes veškerou pomoc mého o2 poradce se nic neděje. Platím tedy dva telefony z nichž jeden nepotřebuji a druhý nefunguje. Vždy mi něco vydobropisují a problém je stále.


Produkt

pevná a internetová linka telefonu


Požadované řešení

Vrátit původní pevnou linku č.244914309 s nejnižším možným tarifem
Zrušit internetovou linku č.241404307 , kterou platí, nepoužívám a nepotřebuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2019 08:36, před 6 lety

Pokud zaměstnanci společnosti uvedli při nabízení svých služeb nepravdivé informace, mohly být naplněny znaky takzvaného klamavého konání, jenž patří mezi nekalé obchodní praktiky, které jsou zákonem o ochraně spotřebitele zakázány. Porušila-li společnost svou zákonnou povinnost, má spotřebitelka možnost žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti. V takovém případě ale musí prokázat, že jí vznikla škoda a že existuje příčinná souvislost mezi protiprávním jednáním společnosti a vznikem škody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2019 12:02, před 6 lety

Pěkný den,
pod vašim IČ jsou evidovány dvě pevné linky jedna s telefonním číslem končící na 309 a dále druhá s telefonním číslem končící na 307. Obě mají nastaven tarif Volání CZ.
Pokud si nepřejete jednu z nich využívat doporučím podat výpověď na čísle 800 33 00 66.
Na obou linka máte nastaven aktuálně nejnižší možný tarif.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 09:19, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2019 22:54, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.