Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V červnu 2018 jsem požádala na zákaznické lince o snížení tarifu na pevnou linku, bylo mi řečeno že mi musí dát nové číslo.Poté jsem zjistila , že to možné je a žádala jsem o opravu.Mnohokrát, přes rady, že mám špatný aparát apod.Pevný telefon mám úplně v pořádku. V současné době mám internetovou linku na telefon s jiným číslem. Já však potřebuji pevnou linku s původním číslem , protože na to mám napojeno zabezpečovací zařízení. Přes veškerou pomoc mého o2 poradce se nic neděje. Platím tedy dva telefony z nichž jeden nepotřebuji a druhý nefunguje. Vždy mi něco vydobropisují a problém je stále.
pevná a internetová linka telefonu
Vrátit původní pevnou linku č.244914309 s nejnižším možným tarifem
Zrušit internetovou linku č.241404307 , kterou platí, nepoužívám a nepotřebuji
|
Tweet |
Pokud zaměstnanci společnosti uvedli při nabízení svých služeb nepravdivé informace, mohly být naplněny znaky takzvaného klamavého konání, jenž patří mezi nekalé obchodní praktiky, které jsou zákonem o ochraně spotřebitele zakázány. Porušila-li společnost svou zákonnou povinnost, má spotřebitelka možnost žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti. V takovém případě ale musí prokázat, že jí vznikla škoda a že existuje příčinná souvislost mezi protiprávním jednáním společnosti a vznikem škody.
Pěkný den,
pod vašim IČ jsou evidovány dvě pevné linky jedna s telefonním číslem končící na 309 a dále druhá s telefonním číslem končící na 307. Obě mají nastaven tarif Volání CZ.
Pokud si nepřejete jednu z nich využívat doporučím podat výpověď na čísle 800 33 00 66.
Na obou linka máte nastaven aktuálně nejnižší možný tarif.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.