Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.3.2014 jsem zasala na reklamaci holinky Hunter(zboží jsem vracela po 5 měsících od koupě).Dne 17.3.2014 byla zásilka uložena na poště, adresát o zásilce věděl, ale vyzvedl ji až 2.4.2014. Dne 23.4.2014 mě prodejce kontaktoval. Dohodli jsem se na vrácení peněz. Dnes (9.5.2014) peníze stále nemám. Telefon má stále vypnutý.
Holinky Hunter Tall Gloss Black
vrácení peněz
|
Tweet |
Důležité je, zda spotřebitel může doložit uznání reklamace s následkem vrácení peněz. V takovém případě doporučujeme prodejce písemně vyzvat k vrácení peněz. Ve výzvě je nutné určit lhůtu a způsob vrácení peněz. Pokud tak prodejce neučiní dobrovolně, je možné se obrátit na soud s návrhem na vydání platebního rozkazu (nunto doložit důkazy prokazující uplatnění reklamace a její vyřízeni reps. nevyřízení). Před tímto krokem je prodejce žádoucí vyzvat tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost BUVOLI & Co. spol. s r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.