Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#31114Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2019, před 6 lety

alena Sembdnerová

Znění stížnosti

Dne 4. února 2019 výše jmenovaná společnost nahlásila, že nebude fungovat telefon ani PC jako důvod uváděla v SMS zrychlení internetu. Přerušení mělo trvat cca 15 minut.
Ten den po 2o hodině mi na pevnou linku 474686022, pravidelně telefonuje dcera z Luxembourgu. Volala mi ale na mobil, neboť údajně pevná linka vyzváněla, ale nikdo ji nebral.
Kolem 21 hodiny jsem poté začala telefonicky z mého mobilu řešit nefungující telefon.
Nikdo se mi neozval, proto jsem ráno 5. 2. 2019 v 7.53 hodiny poslala email na adresu mojeO2@O2.cz ve věci telefonní číslo, kde popisuji situace z předešlého dne.
Nedělo se opět nic, a tak jsem ve středu 6. 2. 2019 vyrazila po práci na pobočku O2 v Chomutově. Tam jsem vše nahlásila, jakou zkušenost mám z předešlých dní, ale evidentně to vypadalo, že chyba je na mé straně.
Nakonec se mi v pátek ozval technik, kterou závadu našel na ústředně. Opětovným zapojením telefonu, pro změnu vyhodil funkci počítače.


Produkt

Na pobočce O2 jsem dala žádost o snížení platby za znemožněné volání.


Požadované řešení

Dnešního dne se mi ozval, po měsíci pracovník z čísla 800020202, a začal zpochybňovat moji reklamaci, údajně pozdě podanou.
Požaduji snížení platby za telefonní stanici, a to od 4. 2. až do 8. 2. 2019, neboť vinou O2 jsem nemohla telefonovat a přes veškeré urgence z mobilního telefonu dne 4. 2. 2019 a zprávě z emailu, se nikdo neobtěžoval se ozvat.
Ve finále se O2 ještě opovažuje zpochybňovat moji reklamaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2019 09:04, před 6 lety

Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se spotřebitelkou zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitelka by měla v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.3.2019 11:34, před 6 lety

Dobrý den,

díky za Váš podnět. Jakým způsobem jste prosím řešila závadu 4.2.2019? Co se týče emailu mojeO2@O2.cz, jen je určen výhradně pro zasílání vyúčtování a nesouloží pro zasílání podnětu zákazníků.

V případě potíží s využíváním služby je potřeba nám závadu nehlásit - spojit s techniky se můžete na lince 800 184 084, na chatu www.o2.cz/tesu či z webu www.mojeo2.cz.

Každopádně se Vám za komplikace omlouvám, co se týče Vaše internetového připojení, to dle informací od techniků bylo opraveno 6.2.2019, je to tak?

V daném případě bych se s Vámi domluvil na vrácení částky do další vystavené faktury, souhlasíte?

S pozdravem

Ing. Václav Pospíchal
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 09:00, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2019 14:20, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.