Společnost


LUŽAMI, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3112Reklamace č.7/14 ze dne 22.3.2014 - svetr RAGMAN - povolený spodní lem, Reklamace č. 6/14 ze dne 22.3.2014 - mikina RAGMAN - povolený spodní lem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 20 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2014, před 11 lety

Šárka Nováková

Znění stížnosti

Po zakoupení těchto výrobků a jejich mírném nošení, kdy svetr nebyl vůbec praný a mikina pouze jednou, povolil spodní lem v oblasti boků. Značku RAGMAN jsem zakoupila poprvé. Vždy kupuji zboží od firmy Bugatti. Měla jsem za to, že podle ceny (svetr 1.790,-, mikina 3.690,-Kč) bude zboží ve stejné kvalitě, jako zboží které znám a to Bugatti. Bohužel spodní lemy obou výrobků se tak vytáhli, že manžel měl oba svetry rázem pod zadek a níže. Zboží tedy nesplňje kvalitu ceny, ze kterou je prodáváno. Ani po 10 praních by neměl výrobek měnit tvar, pokud není zakoupen v asijských prodejnách. Zboží jsem reklamovala a bylo mi sděleno, že nebyla zjištěna žádná závada,prý rozměrová stálost svetru se posuzuje po prvním praní a u tohoto výrobku byla před uvedením na trh prověřena a odpovídá evropským standardům.


Produkt

uvádím čísla obou výrobků: 2000010682089, 226001, XXL, Mikina Rag.zim.zip. mod.13. dále 2000010609734, 225000,XXL, Svetr Rag.j.b.V. červ.13


Požadované řešení

Požaduji výměnu za jiné zboží, nebo vrácení zboží prodějně a následné vrácení finančí částky - celkem 5.480,-Kč

Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2014 13:57, před 11 lety

Jestliže byla reklamace uplatněna v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se za to, že vada byla na výrobku již v době převzetí. Důkaz opaku provádí prodejce. Měl by spotřebiteli tedy prokázat, že jsou dané standardy splněny a že výrobek není vadný. Výrobek si má po určitou dobu zachovat jisté vlastnosti.
Jestliže bude prodávající nadále trvat na zamítnutí reklamace, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace dle povahy vady a právo na úhradu znalečného, protože se bude jednat o náklad nutný k uplatnění reklamace.
Seznam znalců je na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:34, před 10 lety

Společnost LUŽAMI, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.