Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31121Snadnysex.cz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2019, před 6 lety

Zdeněk Sovadina

Znění stížnosti

Dobrý den
nejsem ani první a def. myslím ani poslední co zde píše, jde o to že jsem se v6.měsíci roku 2018, zaregistroval k portálu snadnysex.cz s tím že snad bych i našel zpřízněnou duši, leč pokud jsem nebyl VIPčlenem tak def.jakákolik komunkace s někým byla bez šance a tak jsem si zaplatil 3měsíční členství s tím že uvidím co se bude dít. Inu - nedělo se nic a tak jsem přestal tento server navštěvovat a spamy které jsem dostávala(resp. upozornění které systém vyhodnotil jako spamové) jsem párkrát otevřel a nedozvěděl se nic podstatného a navíc ,,ženy,, které mě oslovovali resp korespondovali nepsali ani výbornou natož dobrou a k tomu lámavou češtinou a tedy tyto spamy jsem začal mazat. V dopise od společnosti Auer Witte Thiel jsem se dočetl že jsem údajně nereagoval na upomínky a výzvy k platbě podotýkám, že k žádné výzvě ani písemně ba ani elektronicky nedošlo. Přišel mi dopis kde jsem informován že mám zaplatit částku 101,66euro na bankovní účet společnosti s tím že jinak bude částka vymáhána exekučně. Ze stránek snadnýsex.cz jsem se odhregistroval dle formuláře uvedeném v příloze a tím pro mě celá věc skončila. To jsem ještě netušil že přijde viz zmíněný dopis. společnost Auer Witte Thiel jsem kontaktoval prostřednictvím e-mailu s tím že ať se obrátí na mého právního zástupce-doposud nebyl on ani já kontaktován. Otázka zní zda-mám celou věc nechat být a nebo mám raději zaplatit zmíněnou částku.Nejraději bych vše urovnal a měl klid od těhto společností.


Produkt

internetová seznamka snadnýsex.cz


Požadované řešení

vyřešit-popřípadě zkontaktovat výše uvedenou firmu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2019 08:47, před 6 lety

Pokud spotřebitel smluvní vztah řádně ukončil, zanikl i právní důvod, na základě kterého může společnost po spotřebitelovi požadovat zaplacení členského příspěvku. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, které prokazují, že smlouvu ukončil, případně že se ji pokoušel ukončit, ale ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Pokud by společnost hrozila exekucí na údajně dlužnou částku, platí, že případnou exekuci by musel nařídit nejprve soud (inkasní společnosti nemají žádná další oprávnění oproti běžnému věřiteli, nejedná se o exekutora). V případě, že se společnost rozhodne vymáhat údajný dluh spotřebitele vůči společnosti soudní cestou, bude muset prokázat, že údajný dluh existuje (musí např. doložit, že smlouva byla platně uzavřena). Dokumenty vztahující se k vypovězení smlouvy pak budou důležité pro případné prokazování neexistence dluhu.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud tedy společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Zde je také telefonický kontakt: 41 58 462 20 00 a kontaktní adresa:
Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen (BFK)
Bundeshaus Ost
3003 BernEidgenössisches

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 13:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.