Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 5.3.19 v 16:05 jsem na poště Havířov 21 podávala balík velikostní kategorie S do 35 cm.Váha 0,773.
V kalkulátoru ČP mi vyšla cena 89 Kč, to samé v ceníku platném od 1.3.19.
Na poště mi bylo účtováno 99 Kč.
Měla jsem fotku ceníku.
Úřednice řekla, že máí jiný ceník a že na stránkách ČP je to špatně.A v platném ceníku taky.
Cenu jsem logicky zaplatila, protože mi adresát již poslal za zboží peníze.Jinou možnost,než zaplatit jsem neměla
Úřednice to řešila s nějakou vedoucí, ale ta jako by tam nebyla.
Balík podán 5.3.19 v 16:05 na poště Havířov 21
Nejlépe vrátit peníze, byť je to zanedbatelná částka. Opravit deník a kalkulátor na webu ČP.
|
Tweet |
V případě, že je chybně naúčtována cena za poštovní službu a zákazník tuto skutečnost může prokázat, je podnik povinen vrátit finanční obnos uhrazený navíc. Zároveň je podnik povinen dodržovat dle reklamy či zveřejněného ceníku ceny tam uváděné, jinak by se mohlo jednat o klamavou obchodní praktiku dle zákona o ochraně spotřebitele.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Jedná-li se o opakované porušení, doporučujeme podat podnět k provedení kontroly Českému telekomunikačnímu úřadu, který je dozorovým orgánem v oblasti poskytování poštovních služeb.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.