Společnost


Globalmall s.r.o.

Počet nahlášených stížností:90
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31127Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2019, před 6 lety

Zuzana Studenovska

Znění stížnosti

U společnosti Balentes Group Czech s.r.o. jsem odjednala Dron, kvadroptěra, létající auto 2v1 X 25-1. Při prvním zapnutí jsem zjistila, že se jedna ze čtyř vrtulek točí málo (kvadroptéra tudíž nevzlétne). Reklamovala jsem zboží ve stavu v jakém přišlo. Důkladně ho zabalila, aby se zboží nemohlo poškodit. Zpět mi přišla zásilka v proražené krabici a se zamítnutím reklamace.
Nesouhlasím s důvodem zamítnutí, což bylo údajné hrubé poškození a manipulace se zbožím. Kvadroptéra je stále ve stejném stavu a stále se netočí jedna z vrtulek. Zboží přežilo i hrubé zacházení od společnosti Balentes Group, která je poslala zpět špatně zabalené.
Závěrem: Mám Dron 2v1 se stále stejnou závadou, nelétá.


Produkt

Dron, kvadroptéra, létající auto 2v1 X 25-1.


Požadované řešení

Reklamaci by měl někdo posoudit, vyzkoušet zboží, podívat se na uvedenou závadu. Ne poslat zboží zpět špatně zabalené a doufat, že se po cestě zničí. Což se nepovedlo.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2019 07:32, před 6 lety

Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.

Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.

Nebude-li možné urovnat spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 13:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.