Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.3.2019 jsem cestoval rychlíkem Labe za stanice Lovosice do stanice Praha hlavní nádraží se skutečným odjezdem v 18 hod ze stanice Lovosice. Na WC a ani na umývárně ve voze natekla voda, na opačném konci vagónu také bez vody. Cestuji tímto rychlíkem poměrně často, situace se v poslední době opakuje, pokud jedou staré vozy.Jestli se situace nezmění, je třeba tento rychlík přejmenovat na Suchopár , aby cestující věděl, co ho čeká. Děkuji. Michal Šafránek
doplnit vodu do nádrže vozu a provádět pravidelnou údržbu a důsledně kontrolovat zaměstnance
|
Tweet |
Pokud nebyly ve vlaku kategorie R, Rx, Ex, IC, EC, SuperCity, railjet, EN dodrženy standardy nebo komfort přepravy, může cestující uplatnit právo na jednorázové odškodnění ve výši 30 Kč, které vystaví průvodčí přímo ve vlaku, a lze ho použít k úhradě dalších služeb Českých drah. Odškodnění průvodčí vystaví pouze po předložení platného jízdního dokladu. Více informací nalezne spotřebitel na https://www.cd.cz/typy-jizdenek/odskodneni-reklamace-a-vymeny/-26400/
Email info@cd.cz - je určen pro dotazy týkající se odškodňování
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.