Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#31129PPL balíková služba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.03.2019, před 6 lety

Hana Brázdová

Znění stížnosti

Objednané a zaplacené zboží i poštovné PPL došlo značně poškozené, což dokládám snímkem.Celkem jsou rozbité 3 hrnky a 1 větší konvička z modrého porcelánu.


Produkt

Jedná se o porcelán a ten má býti jednotlivě zabalený do bublinkové folie a toto nebylo, pouze zhora byla jen tenká světle zelená folie, která je absolutně nedostačující vůči nárazům!!!


Požadované řešení

KOMPENZACI VE VÝŠI 375,KČ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2019 07:09, před 6 lety

Pokud je balík poškozen, má spotřebitel samozřejmě možnost převzetí zásilky odmítnout. Pokud se rozhodne balík převzít a zjistí-li, že je zboží poškozeno, je třeba vytknout vady věci prodejci, se kterým spotřebitel uzavřel kupní smlouvu a který zodpovídá za stav zboží do doby předání. Případnou náhradu škody s přepravcem si už řeší sám prodejce, který je ve smluvním vztahu s přepravcem na základě zasílatelské smlouvy. Spotřebitel je ve smluvním vztahu pouze s prodejcem na základě kupní smlouvy. Je tedy třeba reklamovat vady zboží u prodejce a požadovat nápravu.

Prodávající musí prokázat, že zboží bylo v okamžiku jeho převzetí spotřebitelem od dopravce ve shodě s kupní smlouvou, tedy zcela bezvadné.

Nepodaří-li se spor s prodejcem zboží vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2019 12:41, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.