Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Objednané a zaplacené zboží i poštovné PPL došlo značně poškozené, což dokládám snímkem.Celkem jsou rozbité 3 hrnky a 1 větší konvička z modrého porcelánu.
Jedná se o porcelán a ten má býti jednotlivě zabalený do bublinkové folie a toto nebylo, pouze zhora byla jen tenká světle zelená folie, která je absolutně nedostačující vůči nárazům!!!
KOMPENZACI VE VÝŠI 375,KČ.
|
Tweet |
Pokud je balík poškozen, má spotřebitel samozřejmě možnost převzetí zásilky odmítnout. Pokud se rozhodne balík převzít a zjistí-li, že je zboží poškozeno, je třeba vytknout vady věci prodejci, se kterým spotřebitel uzavřel kupní smlouvu a který zodpovídá za stav zboží do doby předání. Případnou náhradu škody s přepravcem si už řeší sám prodejce, který je ve smluvním vztahu s přepravcem na základě zasílatelské smlouvy. Spotřebitel je ve smluvním vztahu pouze s prodejcem na základě kupní smlouvy. Je tedy třeba reklamovat vady zboží u prodejce a požadovat nápravu.
Prodávající musí prokázat, že zboží bylo v okamžiku jeho převzetí spotřebitelem od dopravce ve shodě s kupní smlouvou, tedy zcela bezvadné.
Nepodaří-li se spor s prodejcem zboží vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.