Společnost


David Víšek

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3113Závada na set top boxu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2014, před 11 lety

Pavel Košťál

Znění stížnosti

Dobrý den,
přes aukro.cz jsem si koupil mini set top box, který dorazil v pořádku. Tento set top box má vstupní konektor na anténu a výstupná konektor. Když jsem vstupní TV signál zapojil do vstupu a výstup propojil s digitální televizí, zjistil jsem, že TV nemá televizní signál. Nebyl jsem si jistý, kde je chyba, takže jsem anténní kabel napojil rovnou do televize a televize šla, takže do kabelu signál šel. Když jsem kabely opět zapojil do set top boxu a zapnul ho, tak televize opět fungovala. Po vypnutí set top boxu anténní signál z televize zmizel. Takže se domnívám, že pokud je set top box vypnutý, tak signál set top boxem neprochází, což se mi zdá poněkud na nic. Snažil jsem se prodejce kontaktovat 27. 04. mailem a 27. 04. mi přišla automatická odpověď, že do 48 pracovních hodin mi přijde odpověď. Po pár urgencích se stále nic neděje.


Produkt

MINI SET TOP BOX SCART DVB-T


Požadované řešení

Výměna za zcela funkční


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2014 13:53, před 11 lety

Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Tímto poučením by se měl spotřebitel následně řídit. Pokud prodávající tuto povinnost nesplnil, je možné podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Dále doporučujeme reklamaci uplatnit vůči prodávajícímu písemně (doporučeně, nejlépe s dodejkou), popsat vadu a vyzvat prodávajícího, aby spotřebiteli sdělil, na jakou adresu lze zboží zaslat k posouzení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2014 11:34, před 10 lety

Spotřebitel ke stížnosti doplnil následující:
Dobrý den,

rád bych Vás informoval, že reklamace proběhla v pořádku, byla uznána a byly mi vráceny peníze s náhradou nákladů spojených s reklamací.

S pozdravem Pavel Košťál

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.