Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
přes aukro.cz jsem si koupil mini set top box, který dorazil v pořádku. Tento set top box má vstupní konektor na anténu a výstupná konektor. Když jsem vstupní TV signál zapojil do vstupu a výstup propojil s digitální televizí, zjistil jsem, že TV nemá televizní signál. Nebyl jsem si jistý, kde je chyba, takže jsem anténní kabel napojil rovnou do televize a televize šla, takže do kabelu signál šel. Když jsem kabely opět zapojil do set top boxu a zapnul ho, tak televize opět fungovala. Po vypnutí set top boxu anténní signál z televize zmizel. Takže se domnívám, že pokud je set top box vypnutý, tak signál set top boxem neprochází, což se mi zdá poněkud na nic. Snažil jsem se prodejce kontaktovat 27. 04. mailem a 27. 04. mi přišla automatická odpověď, že do 48 pracovních hodin mi přijde odpověď. Po pár urgencích se stále nic neděje.
MINI SET TOP BOX SCART DVB-T
Výměna za zcela funkční
|
Tweet |
Prodávající je povinen spotřebitele řádně informovat o rozsahu, podmínkách a způsobu uplatnění práva z vadného plnění, spolu s údaji o tom, kde lze reklamaci uplatnit. Tímto poučením by se měl spotřebitel následně řídit. Pokud prodávající tuto povinnost nesplnil, je možné podat podnět České obchodní inspekci pro porušení zákona o ochraně spotřebitele. Dále doporučujeme reklamaci uplatnit vůči prodávajícímu písemně (doporučeně, nejlépe s dodejkou), popsat vadu a vyzvat prodávajícího, aby spotřebiteli sdělil, na jakou adresu lze zboží zaslat k posouzení.
Spotřebitel ke stížnosti doplnil následující:
Dobrý den,
rád bych Vás informoval, že reklamace proběhla v pořádku, byla uznána a byly mi vráceny peníze s náhradou nákladů spojených s reklamací.
S pozdravem Pavel Košťál