Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Včera 5.3.2019 mi byla doručena SMS, že mi bude za připojení k internetu účtováno 29 Kč, což se také stalo.. Telefon mám nastaven na připojení přes Wi-Fi a jinak se nepřipojuji. Tudíž nechápu, za co mi byl stržen tento poplatek. Pravidelně si dobíjím. To není poprvé, co řeším nějaký problém, Od nového roku 2019 mě toto přišlo 2.1, 5.1, 27.1., 1.2, 2.2, 7.2, 9.2,14.2, 16.2, 5.3 . To už jsem se ale vytočila.
Napsali mě :
Děkuji, u čísla není aktivní žádný datový balíček, ale je povoleno připojování k internetu, což je přednastaveno na všech SIM kartách. Pokud si nepřejete, aby se Váš telefon automaticky připojoval k internetu (aktualizace), zašlete SMS ve tvaru:
•BAP na číslo 999111 (pro ČR)
•BEU na číslo 999111 (pro EU)
•BM na číslo 999111 (mimo EU)
Tomáš Operátor péče o zákazníka, 8:25
Uvedenou blokaci bylo možné na čísle provést kdykoliv, proto kredit za připojování k internetu vrácen nebude.
Začátkem ledna 2019 se u nás zrychlil internet což mě volali a domluvili jsme se na novém modemu, protože máme televizi připojenou na WIFi.
pravidelně si dobíjím kredit, Telefon vlastním 3 roky a nebyl problém.
Zjistit si že platím včas, máme 4 čísla + internet. Moje je na dobíjení, ostatní mají paušál a to je ten asi problém. Číslo vlastním již 18 let. SMS začali chodit od začátku roku 2019.
Pro další lidi co mají tento problém: poslat SMS
•BAP na číslo 999111 (pro ČR)
•BEU na číslo 999111 (pro EU)
•BM na číslo 999111 (mimo EU)
|
Tweet |
Pokud spotřebitelka službu využila, ať už záměrně, nebo omylem, je společnost oprávněna si částku za datové připojení účtovat.
Pokud i přesto spotřebitelka s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pro úplnost dodáváme, že většina současných telefonů má možnost vypnutí datového přenosu ve svém nastavení. Vypnutí datového přenosu může sloužit jako pojistka pro případ, že by se uživatel omylem k internetu snažil připojit (ačkoliv nechce), je-li datový přenos vypnutý, telefon se nepřipojí.
Pěkný den,
v případě, že není na SIM kartě nastavena blokace mobilních dat, může i přes to, že je SIM karta připojena k WiFi, dojít ke změně připojení k mobilním datům. Tato skutečnost může být například pokud dojde k výpadku WiFi nebo v případě, že síla signálu bezdrátové sítě je pro telefon v daný moment nedostatečná. V případě, že nebudete využívat mobilní data v telefonu, doporučím blokaci provést dle návodu, který vám zaslal kolega Tomáš.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Blokace je provedena.
Pokud je a to je docela často u nás, že je výpadek internetu, tak mě nemůžete stále dokola posílat SMS když nemám aktivována data, že si mám platit za připojení k internetu. Data nezapínám a internet služby platím za 24. hodin celý měsíc. Chyba je na straně špatného signálu. Bylo mě řečeno že od nového roku došlo ke zlepšení signálu a rychlosti, proto jsem si objednala nový modem od vás zároveň se změnou tj. zvýšení ceny za měsíční platbu za internet.
Podle zaslaných SMS jde vidět, že výpadky jsou značné i když mě bylo ujištěno, že se pokrytí zlepšilo.
Zajímá mě proč mám tedy platit za něco co neovlivním a co ani nechci.
To už je 10 x za 29,- Kč od začátku roku.
Prosím ještě o prověření.
Děkuji.
Marcela Hrbáčová
Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost reagovat.
Pěkný den,
v případě, že byste blokaci měla nastavenou a aktivní, nemohlo by dojít k připojení k mobilním datům.
Můžete mi prostřednictvím info@o2guru.cz zaslat telefonní číslo, kterého se blokace dat týká s odkazem na toto vlákno dtestu.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
e-mail zaslán.
Stížnost přeřazujeme opět na společnost, aby měla možnost reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.