Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
5.5 2014 jsem obdržel 2x sms o převzetí vícekusového balíku do. přepravy.Termín doručení 6.5.2014.Celý den nic a nic,Druhý den jsem telefonoval na doručovací poštu (Praha-6,Kafkova)paní vedoucí Kožkové která mne ujistila že balíčky budou doručeny 9.5.2014..9.5.2014 v dopoledních hodínách jsem našel ve schránce 2xVÝZVU k vyzvednutí zásilky,nečekal jsem a šel na poštu zásilku vyzvednout.Když jsem konečné přišel na řadu (cca 1/2 hod)pracovnice u přepážky s ochotou balíky vyhledala a připravila k výdeji,jaké však bylo naše společné překvapení když nám oznámila že zakázku nemuže vydat.Když jsem však přišel domu čekalo mne na mém telefonu (který jsem náhodou nechal doma )2x sms doručovací pokus zásilkyze dne 9.5.2014 nebyl uspěšný.Balík je uložen,na Poště Praha 6.Mimo toto mi přišel imail,pokud si nevyzvednu zásilu do 9-5.2014 bude odeslána zpět odesilateli.Prosím vysvětlete mi jak bych mohl docílit převzetí této zakázky,mimochodem se jedná o zakázku do rukou
Jedná se o extrudované polistyrany
Přeji si jakým-koli zpusobem obdržet nebo vyzvednout objednané zboží
|
Tweet |
V tomto případě nám není znám důvod, proč zákaznice nemohla balíky vydat, pokud se na pobočce nacházely. Zároveň, pokud lze prokázat, že došlo k oznámení, že je balík na poště, kde byl odmítnutý k vydání, odpovídá Česká pošta s.p. za škodu, která touto marnou cestou vznikla.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky . Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.