Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý deň,
webstránka podnakafe.sk je úmyselne koncipovaná tak aby jej používateľ
bol uvedený do omylu. Je založená na zneužívaní nepozornosti a úmyselnom uvedení používateľa do omylu. V skutočnosti je to webstránka poskytujúca inzerciu, ktorá sa vydáva za zoznamku, bez akejkoľvek možnosti reklamácie "služieb" aj keď túto možnosť má spomenutú v bode 5 VOP. Po žiadosti o reklamáciu sa používateľ dozvie, že nie je možná - zo strany prevátzkovateľa webu, poskytovateľa platobnej sms brány ani operátora.
To, že používateľ práve zaplatil 50€ sa dozvie až po obdržaní spätnej sms, čo nie je možné nijakým spôsobom reklamovať.
Celá tzv. " bezplatná registrácia" je koncipovaná tak, že pre používateľa webu má dve kroky. 1. poskytnutie telefónneho čísla, 2. odoslanie spätnej sms.
Pričom v skutočnosti prvý rok je "bezplatná registrácia" druhý krok je spoplatnená "aktivácia", na ktorú používateľ nie je relevantným spôsobom v zornom poli a dostatočne zreteľne nijako upozornený. Len drobnými písmenkami so zlým kontrastom v spodnej časti "aktivačnej" stránky.
O čo ide v skutočnosti a celý úmysel prevádzkovateľa webu je zhrnutý až vo VOP, na ktoré sa prevádzkovateľ webu následne odvoláva.
Rovnako aj poskytovateľ platobnej brány cez sms tvrdí, že čiastku nie je možné stornovať. Taktiež do nedokáže ani operátor.
Podvodná webstránka poskytujúca inzerciu, ktorá sa vydáva za zoznamku, bez akejkoľvek možnosti reklamácie "služieb".
Vrátenie sumy 50€ späť na účet.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o obsahu závazku, ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, nebo dokonce uváděla klamavé informace o tom, že se jedná o seznamku, ačkoliv tomu tak není, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Spotřebitel nám zaslal informaci, že mu společnost vrátila částku ve výši 14,- €.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost se ke stížnosti vyjádřit, případně ji mohl uzavřít.
Dobry den, zatial som nezaznamenal na svojom ucte ziaden prijem zo strany prevatzkovatela webu podnakafe.sk. Pravdepodobne doslo k nedorozumeniu v komunikacii. K stornovaniu ams platby najdalej nedoslo.
Na základě žádosti spotřebitele stížnost uzavíráme.