Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 2.2.2019 jsem zaplatila členství na 1 měsíc, s možností prodloužení o 2 měsíce. 5 dní, před uplynutím prvního měsíce, jsem poslala emailem žádost o ukončení členství.
Je to seznamka pro starší
Nevím, jak to mám řešit
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je nutné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Pane Hlaváček, už jsem Vás s předstihem včera kontaktovala na tuto adresu a Vy jste opět odeslal moji žádost společnosti Be2,že se k tomu do 5 dnů vyjádří. Napsala jsem Vám ještě jednou na adresu michal.hlavacek@be2.com. že to vyjádření už mně poslali asi 3x a že bych chtěla vyjádření od Vás, na což jste ještě nezareagoval.
Posílám Vám přílohou žádost o zrušení členství a zrušení profilu a poslání potvrzení o zrušení.
Předem děkuji a doufám, že za kladné vyřízení mojí žádosti, Šrámová Alena
Stížnost přeřazujeme na společnost a vyzýváme ji k aktivnějšímu přístupu k řešení problému.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.