Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 20.února ´před 14 dny byl mi zaslán balík pod číslem DR5285217695C z podací pošty Warnsdorf. 27kg na adresu Haberman Vladislav, 1.máje 787, 78401 Litovel DOPOSUD NEBYL DODÁN! Podle údaje odesílatele prý asi bude někde ležet v depu ÚSTÍ nad Labem. Nikdo mi není schopen sdělit, jakou cestou se doprava z Warnsdorfu do Olomouce, potažmo Litovle ubírá. Sám bych si balík jel po překladištích vyhledat a náklady předložil poště k proplacení a odškodnění. Hodnota balíku asi 25.000Kč.
Balík do ruky z Warnsdorfu do Litovle DR5285217695C, 27 kg
Okamžité vyhledání a doručení na uvedenou adresu a náhrada ušlého zisku, který bude vyčíslen po dodání zásilky - v jakém stavu a co bude chybět.
Haberman, tel 736210813 - pro okamžitou informaci o stavu řešení, mail. hty@centrum.cz
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 poštovních podmínek mohou odesílatel nebo adresát do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a v jakém rozsahu nebyla povinnost podle uzavřené smlouvy splněna nebo zda a v jakém rozsahu škoda vznikla. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady, které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti.
Pokud pošta reklamaci zamítne a spotřebitel s tímto způsobem vyřízení uplatněné reklamace nesouhlasí, má možnost podat tzv. námitky proti vyřízení reklamace dle § 6a zákona o poštovních službách. Námitku proti vyřízení reklamace je možné podat u Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) ve lhůtě 1 měsíce od doručení rozhodnutí o vyřízení reklamace od České pošty.
Pokud spotřebitelem zvolený způsob dopravy nabízel prodávající, je prodávající také odpovědný za dodání zboží, neboť prodávající spotřebiteli odpovídá, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitel proto může uplatnit reklamaci také u prodávajícího.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman