Společnost


PRODANCE, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3115Nevyřízená reklamace v zákonné lhůtě + neuznání odstoupení od smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 měsíců 14 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.05.2014, před 11 lety

Zdenka Pisková

Znění stížnosti

Zakoupený reproduktor PD P12-150 přestal hrát v záruční době. Uplatnili jsme reklamaci, prodejce se jí však nezabýval a řešil ji teprve po uplynutí 30ti denní lhůty, až když jsme vyřízení urgovali. Po 35ti dnech od přijetí reklamace provedl servisní práce a vystavil protokol, kde odmítá reklamaci. Reproduktor rozřezal a znehodnotil, ale nabídl nový se slevou. Vylučujeme přetížení reproduktoru, celá audiosoustava je v pořádku a jiný již opět zakoupený reproduktor hraje bezchybně v původním zapojení. Nárokovali jsme odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, opakovaně dopručeným dopisem.
Prodejce odmítá přistoupit na odstoupení od smlouvy z naší strany, nezabývá se našimi argumenty a přes výzvy nehodlá vrátit kupní cenu včetně nezbytně nutných nákladů spojených s reklamací.


Produkt

reproduktor PD P12-150


Požadované řešení

odstoupení od smlouvy a navrácení plné kupní ceny včetně nezbytně nutných výdajů na reklamaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2014 14:07, před 11 lety

V případě, že je zaslána reklamace poštou dle pokynů prodejce, je povinný do 30 dnů od přijetí doručit rekalmaci zpět kupujícímu ( tedy minimálně na poštu, kde by mohl zásilku převzít). Čekání na e-mail nebo zavolání kupujícího není dle nám dostupných informací v tomto případě oprávněné odůvodnění neřešení reklamace - prodejce byl e-mailem informován a instruoval bez nutnosti další komunikace.
Tímto by došlo k porušení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, což opravňuje spotřebitele k podání podnětu České obchodní inspekci a zároveň k žádání odstoupení od kupní smlouvy.
V případě, že při vyřizování reklamace došlo k poškození výrobku, má kupující právo na náhradu škody způsoběné prodejcem na výrobku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 14:01, před 10 lety

Společnost PRODANCE, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.