Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupený reproduktor PD P12-150 přestal hrát v záruční době. Uplatnili jsme reklamaci, prodejce se jí však nezabýval a řešil ji teprve po uplynutí 30ti denní lhůty, až když jsme vyřízení urgovali. Po 35ti dnech od přijetí reklamace provedl servisní práce a vystavil protokol, kde odmítá reklamaci. Reproduktor rozřezal a znehodnotil, ale nabídl nový se slevou. Vylučujeme přetížení reproduktoru, celá audiosoustava je v pořádku a jiný již opět zakoupený reproduktor hraje bezchybně v původním zapojení. Nárokovali jsme odstoupení od smlouvy a vrácení peněz, opakovaně dopručeným dopisem.
Prodejce odmítá přistoupit na odstoupení od smlouvy z naší strany, nezabývá se našimi argumenty a přes výzvy nehodlá vrátit kupní cenu včetně nezbytně nutných nákladů spojených s reklamací.
reproduktor PD P12-150
odstoupení od smlouvy a navrácení plné kupní ceny včetně nezbytně nutných výdajů na reklamaci
|
Tweet |
V případě, že je zaslána reklamace poštou dle pokynů prodejce, je povinný do 30 dnů od přijetí doručit rekalmaci zpět kupujícímu ( tedy minimálně na poštu, kde by mohl zásilku převzít). Čekání na e-mail nebo zavolání kupujícího není dle nám dostupných informací v tomto případě oprávněné odůvodnění neřešení reklamace - prodejce byl e-mailem informován a instruoval bez nutnosti další komunikace.
Tímto by došlo k porušení § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele, což opravňuje spotřebitele k podání podnětu České obchodní inspekci a zároveň k žádání odstoupení od kupní smlouvy.
V případě, že při vyřizování reklamace došlo k poškození výrobku, má kupující právo na náhradu škody způsoběné prodejcem na výrobku.
Společnost PRODANCE, s.r.o. byla o podané stížnosti informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se k ní vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případný spor může být tedy řešen pouze v soudním řízení.