Počet nahlášených stížností: | 75 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
vrácení objednané tuniky č.produktu":HENO478001000005 pro neodpovídající barvu a chyby-párání aplikace.Objednávka ze dne 30.11.2018 pod číslem aycz-554-34097314. Mé číslo zákazníka:11827008. Tuniku jsem vrátila poštou dne 11.12.2018.Peníze 1297,00CZK jsem ještě nedostala,platila jsem totiž dobírkou.Telefonicky jsem se domlouvala se zastoupením firmy v ˇCesku tj.Chebská 23, 30299 Plzeň,dále jsem bezradná.
tunika č.HENO478001000005,vel.42, jinak viz v popisu stížnosti
vrátit peníze
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala (z popisu stížnosti však vyplývá, že zboží již spotřebitelka vrátila). Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den, je nám líto, že zákaznice dodnes neobdržela peníze za vrácené zboží. Situaci jsme prověřili a jelikož byla objednávka zaplacená dobírkou, pro vrácení peněz je důležité zadat bankovní údaje, IBAN a BIC, do zákaznického účtu. Prosíme o zadání informací abychom mohli peníze vrátit.
Děkujeme za pochopení.
S pozdravem,
ABOUT YOU tým
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.