Společnost


ABOUT YOU SE & Co. KG

Počet nahlášených stížností:75
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

28%
72%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#31153Nevrácení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2019, před 6 lety

ludmila houfová

Znění stížnosti

vrácení objednané tuniky č.produktu":HENO478001000005 pro neodpovídající barvu a chyby-párání aplikace.Objednávka ze dne 30.11.2018 pod číslem aycz-554-34097314. Mé číslo zákazníka:11827008. Tuniku jsem vrátila poštou dne 11.12.2018.Peníze 1297,00CZK jsem ještě nedostala,platila jsem totiž dobírkou.Telefonicky jsem se domlouvala se zastoupením firmy v ˇCesku tj.Chebská 23, 30299 Plzeň,dále jsem bezradná.


Produkt

tunika č.HENO478001000005,vel.42, jinak viz v popisu stížnosti


Požadované řešení

vrátit peníze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2019 05:30, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala (z popisu stížnosti však vyplývá, že zboží již spotřebitelka vrátila). Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2019 10:30, před 6 lety

Dobrý den, je nám líto, že zákaznice dodnes neobdržela peníze za vrácené zboží. Situaci jsme prověřili a jelikož byla objednávka zaplacená dobírkou, pro vrácení peněz je důležité zadat bankovní údaje, IBAN a BIC, do zákaznického účtu. Prosíme o zadání informací abychom mohli peníze vrátit.

Děkujeme za pochopení.

S pozdravem,
ABOUT YOU tým

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 09:10, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.5.2019 16:17, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.