Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#31155Klamání spotřebitele

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2019, před 6 lety

Jan Neckář

Znění stížnosti

Zakoupil jsem Tlakový rozprašovač 2 litry Florabest v Újezdu nad Lesy a tryska nemá tu klasickou dírku ve středu, tam kde by ji každý čekal, ale po stranách mosazné trysky. Tryska se nedá jakkoliv regulovat. Návod k tomu zřejmě neexistuje, a i když je pouze za 100 Kč, tak je v podstatě nepoužitelný.


Požadované řešení

Ano určitě vrátit peníze, což asi nebude problém, ale zkuste si s rozprašovačem "zastříkat".


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2019 10:30, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.3.2019 14:02, před 6 lety

Dobrý den, pane Neckáři,

mrzí nás, že nejste s rozprašovačem spokojený a doporučujeme Vám jej tedy reklamovat. Váš podnět na zlepšení výrobku samozřejmě předáme odpovědným kolegům k zamyšlení.

Děkujeme za upozornění a přejeme pěkný den.

Lidl Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 09:08, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
8.4.2019 11:23, před 6 lety


Jan Neckář

Dobrý den. Rozprašovač jsem vrátil bez problémů na prodejnu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2019 16:56, před 6 lety

Na základě výše uvedeného vyjádření tedy stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.