Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Zakoupil jsem Tlakový rozprašovač 2 litry Florabest v Újezdu nad Lesy a tryska nemá tu klasickou dírku ve středu, tam kde by ji každý čekal, ale po stranách mosazné trysky. Tryska se nedá jakkoliv regulovat. Návod k tomu zřejmě neexistuje, a i když je pouze za 100 Kč, tak je v podstatě nepoužitelný.
Ano určitě vrátit peníze, což asi nebude problém, ale zkuste si s rozprašovačem "zastříkat".
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Dobrý den, pane Neckáři,
mrzí nás, že nejste s rozprašovačem spokojený a doporučujeme Vám jej tedy reklamovat. Váš podnět na zlepšení výrobku samozřejmě předáme odpovědným kolegům k zamyšlení.
Děkujeme za upozornění a přejeme pěkný den.
Lidl Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den. Rozprašovač jsem vrátil bez problémů na prodejnu.
Na základě výše uvedeného vyjádření tedy stížnost uzavíráme.