Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dnes jsem zjistil, že můj doporučený dopis RR 37699973 5 CZ byl na pobočce k vyzvednutí od 1.3. 19,jak mi sdělila vaše zaměstnakyně za přepážkou, které jsem sdělil, že jsem žádnou výzvu k vyzvednutí nedostal, ale dodnes mi nedošla žádná výzva k vyzvednutí, nebýt toho, že matka byla zjišťovat, zda tam náhodou už nemá svůj doporučený dopis, bych o tom vůbec nevěděl. čekáme ještě 2 doporučené dopisy potřebné k daňovému přiznání a je nezbytné,aby nám opravdu byli doručeny a nebyli odeslány zpět protože by jsme o nich nevěděli, kvůli tomu, že by jsme opět nedostali výzvu k vyzvednutí, vyřešte to prosím.
přeju hezký den
Pavel Cýrus
Doporučený dopis potvrzení příjmu-nedostal jsem výzvu k vyzvednutí, mohl být odeslán zpět
aby nám byla doručována pošta jak má být- přímo do schránky nebo výzva k vyzvednutí do naší schránky
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman