Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Po koupení telefonu u Vaší společnosti Xaomi mi telefon po 6 měsicích začal blbnout jak aplikace tak po několik dnů na obrazovce bílé šrafování, pak najednou přes celý displej .. takže jsem se rozhodla udělat tovární nastavení tím že jsem si myslela že to bude nějaká chyba systému ale neuspešné šrafování se dělalo pořád a ještě hůř,telefon jsem se rozhodla dát na reklamaci tím že prodavačka telefon prohlídla a napsala do zprávy že je bez jakýkoliv poškrabaní a poslala na reklamaci,po tydnů mi přišel email od společnoszi že se reklamace nevztahuje na systémovou chybu že to je ohlé,takže nechápu jak to je možné když telefon jsem měla v obálů chraněný , a nechát si to opravit za 1950 kč s tím že mi to po .měsicích bude dělat znova mi nepřijde fér za todle bych měla nový mobil... takže telefon si nechávám posílat zpět a nechám si ho na vlastní naklády zprávit.jen jestli to není tak že se poničil U Vás protože já davala telefon nezničený... myslím že by zaruká měla vztahovat na vše !!
Reklamace/ 868373030727384
Chtěla bych určitě vrátit peníze protože já si mobilu vážila a dost mě mrzí že po 6 měsicích se mi telefon začne sekat a nakonec šrafování , moje chyba to v žadném případě nebyla takže mě dost mrzí že mi reklamace nebyla uznána ....
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela by v případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Převzal-li prodávající věc k reklamaci, ručí za škodu způsobenou na věci během reklamace dle § 2944 občanského zákoníku. Ze zákona odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení věci, pokud ji převezme za účelem splnění své povinnosti ze smlouvy. Není rozhodné, jak ke škodě došlo, jestli někdo porušil povinnost nebo ne, zda se tak stalo při vlastním plnění závazku, při skladování věci nebo při jejím transportu. Prodávající by se této odpovědnosti zbavil jedině v případě, jestliže by prokázal, že by ke škodě došlo i jinak.
K prokázání stavu zboží v době jeho předání k reklamaci slouží potvrzení vydané prodávajícím (reklamační protokol). V případě, že se poškození projeví až během reklamace, musí prodávající přesvědčivě prokázat, že toto poškození nevzniklo během reklamace, ale že již existovalo v době předání. Pokud poškození vzniklo během transportu mezi prodejnou a servisem, je za způsobenou škodu odpovědný prodávající. Další informace k tomuto tématu je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci, popřípadě řešit spor soudní cestou. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.