Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#3116Nerespektování nedoručování zásilek na danou adresu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2014, před 11 lety

Michaela Mašláňová

Znění stížnosti

Dobrý den,v únoru 2014 jsem na poště 4 Zlín -Malenovice osobně vyplňovala formulář,aby na danou adresu nechodila bývalému manželovi žádná pošta,jelikož na dané adrese nemá trvalé bydliště a ani na téhle adrese nemá k nemovitosti žádný právní vztah.
9.5. tři měsíce po vyplnění formuláře mu na danou adresu doručí dopis.
Co víc ještě mám udělat proto,aby mu tady opravdu žádná korespondence nechodila? Opravdu nestačí vyplnit jeden papír?
Mě,kvůli tomu vznikají nepříjemnosti a jen proto,že si někdo neplní svoji práci?
Děkuji a doufám že mi odpovíte,co víc ještě proto můžu udělat a že se to už nebude opakovat a celou věc vyřešíte.
Přeji hezký den Mašláňová


Požadované řešení

aby se tohle neopakovalo a aby na tuhle adresu nechodila žádná korespondence na jméno pana Petra Mašláně.Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.6.2014 17:15, před 11 lety

V případě změny bydliště existuje povinnost oznámit tuto změnu konkrétním subjektům. Primárně tuto skutečnost oznamuje osoba, které se týká. Doručování pošty není vázáno na trvalý pobyt nebo právní vztah k nemovitosti. Některé písemnosti se doručují na poslední známou adresu nebo je není možné přeposlat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2014 15:42, před 10 lety

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.