Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
a/ Nebyli jsme informováni o pokusu o dodání...ač řidič měl volat, nevolal, nezanechal žádnou zprávu o tom, že u nás byl, ani kdy přijede, abychom mohli převzít, vyčerpal tak oba pokusy o dodání bez našeho vědomí a balík opět bez našeho vědomí uložil na Parcel shop...to jsme se dozvěděli až dnes, když jsme balík sháněli, Je zde uložen 7 dní, mohlo se stát, že by byl odeslán a my o ničem nevíme. Navíc dle operátorky měli zadaný telefon bez posledního čísla a žádný e-mail, sms rozesílá automat, který prý nerozezná, že je číslo neúplné...to by ale mohl rozeznat řidič. Systém mi přijde neuvěřitelně hloupý a nefunkční.
b/ Na linku Služeb zákazníků jsem volala 3x - nadiktovala jsem číslo zásilky, které mi sdělil odesílatel: 400011079574, první slovensky mluvící operátor v 16.25 hod. ihned zásilku našel a sdělil mi, že je na uložený. Poté mi ovšem nadřízený požádal, abych ověřila možnost nového doručení. Volám tedy znovu v a diktuji stejné číslo, slečna operátorka mi velmi rázně oznamuje, že je to špatné číslo a poučuje mě co mám dělat..snažím se jí vysvětlit, že mám číslo od dodavatele a její kolega před chvílí zásilku našel..opět mě odbývá, několikrát mě okřikuje, že jí skáču do řeči, informace ode mě ji nezajímají, když už vytočená žádám o její jméno, že si budu na její jednání stěžovat, zavěsí mi telefon - prosím, abyste si přehráli tento hovor, který dle upozornění nahráváte a operátorce vysvětlili, jak se má k zákazníkům chovat, je tam pro ně ne oni pro ni.
Hned po zavěšení jsem volala znovu, nadiktovala stejné číslo, tato druhá operátorka opět bez problémů balík dohledala a na všem jsme se dohodli.
Můžete mi prosím vysvětlit, jak je to možné?
Velmi děkuji a přeji příjemnější den
Nenašla jsem na stránkách PPL jinou možnost, než "napište nám"...do formuláře jsem výše uvedený text zkopírovala.
4 00011079574..číslo balíku
Prosím o vysvětlení postupu operátorky a systému doručování především kvůli předejití podobných problémů pro nás i další zákazníky, žádám o poučení operátorky a zpětnou vazbu o vyřešení stížnosti
|
Tweet |
Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.