Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Objednal jsem si na seznamceSingles50 měsíční období zploplatněných služeb. Zaplatil jsem 149 Kč. Emailem jsem ve lhůtě 14 dnů vypověděl toto Prémiové členství. Několik dní před uplanutím měsíce travání smluvního vztahu jsem společnost písemně upozornil na běžící výpověd. Dne 2.11.2018 mi bylo odečteno 2.247 Kč, zaúčtováno až 6.11.2018, kód transakce 335541617.
Domnívám se, že záměrně docházelo k pozdní reakci jak naemailovou výpověd, tak i upozornění na běžící výpověd, a svévolné inkaso 2.247 Kč bez plnění čerpání služeb sewznamky. Považuji to za nekalou soutěž, možná i úmyslné podvodné jednání a neoprávněné inkaso peněžních prostředků z mého účtu.
Děkuji
Žádám o vráceí inkasované částky zpět na můj b.ú.
Děkuji
|
Tweet |
Pokud spotřebitel smlouvu vypověděl, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ním a společností. Vypovězením smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelovi zaplacení členského poplatku. Pokud získala společnost majetkový prospěch bez právního důvodu, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelovi, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.