Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#31163Neoprávněné stržení další částky 2.247 Kř po výpovědi smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.03.2019, před 6 lety

Vladimír Hlavín

Znění stížnosti

Objednal jsem si na seznamceSingles50 měsíční období zploplatněných služeb. Zaplatil jsem 149 Kč. Emailem jsem ve lhůtě 14 dnů vypověděl toto Prémiové členství. Několik dní před uplanutím měsíce travání smluvního vztahu jsem společnost písemně upozornil na běžící výpověd. Dne 2.11.2018 mi bylo odečteno 2.247 Kč, zaúčtováno až 6.11.2018, kód transakce 335541617.
Domnívám se, že záměrně docházelo k pozdní reakci jak naemailovou výpověd, tak i upozornění na běžící výpověd, a svévolné inkaso 2.247 Kč bez plnění čerpání služeb sewznamky. Považuji to za nekalou soutěž, možná i úmyslné podvodné jednání a neoprávněné inkaso peněžních prostředků z mého účtu.
Děkuji


Požadované řešení

Žádám o vráceí inkasované částky zpět na můj b.ú.
Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2019 06:03, před 6 lety

Pokud spotřebitel smlouvu vypověděl, došlo k ukončení smluvního vztahu mezi ním a společností. Vypovězením smlouvy ztratila společnost právní důvod, na základě kterého mohla požadovat po spotřebitelovi zaplacení členského poplatku. Pokud získala společnost majetkový prospěch bez právního důvodu, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost vrátit bezdůvodné obohacení bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Spotřebitel by si měl uchovat veškerou dokumentaci, která prokazuje, že smlouvu se společností ukončil, případně že se snažil smlouvu ukončit, avšak ze strany společnosti mu to nebylo umožněno.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelovi, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2019 09:37, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 09:06, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2019 22:34, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.