Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 3.1.2019 jsem se zaevidovala na seznamku Academic Singles a uhradila částku 156,-Kč. Pak jsem se dozvěděla z recenzí, že se jedná o nespolehlivou společnost, tak jsem 7.1.2019 napsala e-mailem výpověď s tím, že si nepřeji v ničem pokračovat a také si nepřeji, aby mi byly účtovány další poplatky. Tímto jsem měla věc za vyřízenou. S hrůzou jsem v únoru zjistila, že mi dne 4.2.2019 bez mého souhlasu odečetli z mého účtu částku 2247,-Kč. Nyní si neustále s touto společností dopisuji a žádám vrácení mých peněz. Stále protahují čas a píší, že jsem nedala výpověď a peníze mi nevrátí.
Seznamka
Přeji si vrácení částky 2247,-Kč, kterou mi odebrali.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je nutné smluvní vztah vypovědět. Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebiteli přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobry den,komunikovala jsem se jmenovanou spolecnosti emaily, ale bez vysledku.Stale tvrdi,ze jsem nepodala radnou vypoved.S timto tvrzenim nesouhlasim,protoze radnou vypoved jsem podala 7.1.2019.Prosim timto, o pomoc s mym pripadem v komunikaci s Academic Singles o vraceni mych penez.Dekuji Mésáriková
Z podkladů zaslaných spotřebitelkou skutečně vyplývá, že 7.1.2019 členství vypověděla a následně výpověď potvrdila i písemnou formou. Jelikož byl smluvní vztah ze strany spotřebitelky řádně ukončen, vyzýváme společnost, aby vrátila neoprávněně strženou částku a potvrdila ukončení členství.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.