Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si parní mop na dobírku. doručen byl 24.1.2014. Vrátila jsem ho 29.1.2014 prodávající firmě Celmar Media s průvod- ním dopisem. Byl mi vrácen 10.2.2014 bez vyjádření. Po telef. dotazu mi bylo sděleno, že jej musím odeslat odesílající firmě Com Gate Logistics s.r.o. Odpočinek 57, 530 02, Pardubice.Odeslala jsem jej hned 13.2.2014 opět s průvodním dopisem. Veškerou korespodenci mám doloženou. Když se stále nikdo neozýval, poslala jsem e-mail a telefonovala jsem do Pardubic. Opět bylo přislíbeno, že zásilku obdrželi a věc prošetří u firmy Celmar Media. Opět se nikdo neozval a na mé telefonické dotazy nereagují. Telefon na fi. Celmar Media je 277 005 220 a na odesí-lající fi. Com Gate Logistics je 731 450 400 pí. Ševčíková. Stále je žádám o vrácení peněz v částce 1990,- Kč, přes to, že 3x potvrdili, že zásilku ode mne obdrželi. Prosím, pomozte mi, nevím si už rady, i když jsem dodržela veškerá zákonná ustanovení. Ještě podotýkám, že se zprvu vymlouvali, že nemají moje č. účtu, které jsem jim poslala v dopise dvakrát. Děkuji za pomoc.
Parní mop - předváděný v reklamě TV - info@bctv.cz
Vrácení peněz na účet co nejdříve, neboť se záležitost protahuje od února t. r.
Zmíněné firmy mají v dopisech moji adresu, telefon i č. bank.účtu
|
Tweet |
Společnost je před uzavřením smlouvy povinná informovat spotřebitele o právu na odstoupení, podmínkách, lhůtách a postupu pro jeho uplatnění. Smluvním partnerem spotřebitele je prodávající a je rozhodné, zda byl projev vůle o odstoupení odeslán prodávajícímu do 14 dnů od převzetí věci. Samotné vrácení zboží musí být realizováno do 14 dnů od odstoupení. V této lhůtě musí být také spotřebiteli vráceny všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání. Spotřebitel nese pouze náklady za cestu zboží zpět k prodejci.
Spotřebitelka nám sdělila, že její stížnost je již vyřešená, jelikož jí společnost vrátila finanční prostředky.
Hodnocení: