Počet nahlášených stížností: | 641 |
Z toho za letošní rok: | 9 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, chtěl bych podat stížnost na kompletní obsazenstvo skupiny VIA HOME. tato vaše pobočka,která se dříve jmenovala T-System je přímo ukázka toho, jak by se neměly služby dělat a jak by se nemělo jednat se zákazníky. NAprostá většina zaměstnanců této prapodivné pofidérní firmy, na které jsou stížnosti snad všude, ale těmto individuím to neustále prochází, jsou ignoranti a . Mám několik případů, počínaje nekvalitními službami, kdy jsou výpadky i několikadenní, člověk je bez TV, bez internetu, jejich odpověď, podepsal jste to ve smlouvě, že vlastně nic dělat nemusímě... cca 14 dní ..neuvěřitelné. Dále, mé stížnosti jsou bagatelizovány, lidé na telefonu se mi vyloženě vysmívají, když řeknu že zruším smlouvu, odvětí klidně, nám je to fuk. Ale dáme Vám sankce hehehe...jedno opoždění platby, kterou jsem bohužel zaplatil až cca po 19. dnech po době splatnosti(díky Vánočím svátkům, které zrovna vyšly na všední dny a pak byl hned víkend)jsem byl sankcionován o 100% úroky(za pouhých 19 dnů) bez ohledu an to že jsem dlouholetý(10 let) zákazník. Opět mě bylo zděleno, máte to ve smlouvěm, neměl sjte podebisovat(připomíná mi to ty lichvářské firmy..) neuvěřitelné, slečna se mi přímo vysmívala do telefonu, že je jí to jedno, ať zruším smlouvu, že jí nějaký zákazník vůbec nezajímá!!!!Prosím o vyřešení kompetentní osobbou, tradičním způsobem se dostane stížnoast ke stěžujícímu. již jsem napsal písemný dopis i an vedení firmy, ale píšu radši i sem. S pozdravem, Petr Heber
VIA HOME
NAprostá náprava a změna přístupu, odpovědné osoby musí být potrestány, v lepším případě vyhozeny. T-Mobile by měl úplně převzat tuto firmu, která se schovává za vaše logo.
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít nebo ji využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat opravu vyúčtování, přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Co se týká chování zaměstnanců, to nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.