Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 21.1.2014 jsem v obchodě reklamovala potisk na fotbalový dres, začal se odlepovat. Při vyzvednutí opraveného potisku po mě chtěli 50 Kč, že prý je to způsobené špatným praním.Nechala jsem si potisknout dva dresy, ale ten druhý to neudělal. Byla jsem ochotna i zaplatit, ale všimla jsem si, že přední část dresu je poničena. Bylo tam otisklé písmenko z druhé strany, dres tím byl znehodnocen. Odmítla jsem dres převzít, že ho chci v původním stavu. Bylo mi řečeno, že oni to nedělali, že to posílají jinam, musí to zjistit. Fotbalový dres byl originál, stál 1200kč. Do dnešního dne 12.5.2014 se s nimi handrkuji, nemám ani dres. Za chvíli bude dres synovi malý.
Fotbalový dres CHELSEA, číslo 4, jméno ADAM - oprava potisku
Vrátit dres v původním stavu nebo peníze v hodnotě dresu, kopie kupní smlouvy dodána.
|
Tweet |
Zboží bylo předmětem závazku prodávajícího. Má tedy dle ustanovení § 2944 občanského zákoníku povinnost k náhradě škody, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Škoda se nahrazuje uvedením do předešlého stavu. Není-li to dobře možné, anebo žádá-li to poškozený, hradí se škoda v penězích. Hradí se škoda skutečná, tj. snížení hodnoty věci.
Podnikatele se nám nepodařilo kontaktovat, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení.