Společnost


INTERSERVIS LIBEREC s.r.o.

Počet nahlášených stížností:5
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31180Neuznaná reklamace.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2019, před 6 lety

Antonín Wegrecki

Znění stížnosti

Dal jsem do pobočky Praha, Ječná 36 mobilní telefon Galaxy S7 pouze na přehrání software, jelikož se mi špatně stáhla aktualizace. Technik ho samozřejmě musel otevřít na což jsem nedal svolení a při jeho diletantské práci mi poškodil základní desku. Druhou reklamaci samozřejmě uznal a desku vyměnil. Posléze se telefon stále přehřívá při spuštění náročnější aplikace.
Technik se vymlouvá abych nepoužíval paměťovou kartu a aplikace z google store. Karta v zapůjčených telefonech funguje bez problému. Dočetl jsem se na internetu, že modely s7 a note 7 mají špatně řešené základní desky a přehřívání s možností exploze baterie je celkem běžný jev.
Nechápu o co se váš technik snaží, ale podle jednání vašich zaměstnanců u stolků jsem zjistil, že pokud nejsem blondýna s velkým poprsím, vaši zaměstnanci předstírají hovor se zákazníkem, aby nemuseli řešit můj problém.
Vše předáno Čoi a po jejich vyjádření budu celý problém řešit soudní cestoou.
Opravdu si myslíte, že je toto jednání korektní?
Aby váš techni ač neúmyslně poškodil zákazníkovi telefon a pak se tvářil, že vlastně vše je v pořádku, abych měl tel pouze na volání a sms?


Produkt

Galaxy s7


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy, což mi nabídl váš zaměstnanec u stolku a technik po jeho fušerské opravě zamítl. Už jen z důvodu špatné verze android od společnosti samsung plné chyb. 8.0.1 není konečná verze oreo, jen něco jako beta verze, kde se musí neustále něco ladit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2019 17:35, před 6 lety

Kupující má v souvislosti se zásahy do telefonu nárok na náhradu škody na převzaté věci dle § 2944 občanského zákoníku, který stanoví, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak (https://www.dtest.cz/clanek-3302/zadost-o-nahradu-skody-na-prevzate-veci). Výzvu k náhradě škody doporučujeme společnosti zaslat písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou.

Škoda se nahrazuje uvedením věci v předešlý stav, nebo není-li to možné, nebo pokud o to poškozený požádá v penězích.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 15:14, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.