Počet nahlášených stížností: | 13 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, obracím se na Vás prosbou o řešení mé reklamace se společností Whirpool.
Dne 5.12.2018 jsem na zákaznické lice Whir. hlásil závadu na troubě Whirpool model AKZM 6690/IXL, servisní zakázka 2010267268. V rámci telefonátu mě pracovník na lince poradil jak troubu restartovat.
Troubu jsme restartovali a problém pominul.
Troubu jsme následně použili jen jednou a následně ji chtěli použít během vánočních svátků znovu, ale to se již nepodařilo, protože se závada objevila znovu a tentokrát nešla odstátnit ani restartem.
3.1.2019 jsem znovu nahlásil závadu, číslo zakázky 2010269480.
Přestože, v mailu o nahlášení servisní zakázky je uvedeno, že mne bude kontaktovat servisní pracovník za účelem dohodnutí termínu do 48 hodin (2 pracovních dní) tak se tak nestalo a musel jsem urgovat, aby se někdo ozval.
Dne 15.1.2018 se na místo dostavil servisní pracovník, který konstatoval, že se jedná o závadu na elektronice a bude potřeba vyměnit celý modul.
Vykomunikovali jsme se společností, že se bude na úhradě podílet, zaplatí nový díl a my práci technika. Souhlasili jsme, byť jsme žádali 100% klunci protože záruka uběhla 22.11.2018 (tedy těsně před poruchou)
Opět jsme museli technika i společnost urgovat. po dlouhém čekání, se 6.3.2019 na místo dostavil znovu technim AP Servis, aby nám sdělil, že bohužel modul, který objednal není použitelný a musí objednat modul nový a příjde ještě jednou. Tzn. znovu si vzít již po třetí dovolenou, protože technik se samozřejmě dostaví pouze v běžné pracovní době a ještě jen v nějakém termínu kdy to vyhovuje jemu, ne zákazníkovi.
Kontaktoval jsem znovu linku Whurpool a požadoval jsem již reakci vedení, bylo mě přislíbeno, že se mě ozve někdo z vedení, aby se mnou záležitost vyřešil. Bohužel se tak nestalo. Navíc mě oznámili, že se jedna o opravu pozáruční takže nemám žádné právo požadovat opravu do 30 dní, prostě až ji opraví tak ji opraví.
2010269480
Domnívám se, že solidní společnost by měla reagovat tak, že řekne omlouváme se uvedem co nejdříve do pořádku a s ohledem na komplikace, které jsme Vám způsobili po Vás již žádnou úhradu požadovat nebudeme.
Já jsem vcelku rezikgnoval na chování whirpool proto bych přivítal, pokud by whirpool přišel, troubu opravil.
|
Tweet |
Pokud již uplynulo od koupě (přesněji převzetí) trouby 24 měsíců, pak se nejedná o reklamaci ve smyslu § 19 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ale o pozáruční opravu (prováděnou na základě smlouvy o díle), které zákon lhůtu k provedení nestanovuje.
V případě, že si strany sjednaly termín plnění, je prodávající plnit v ujednané době. Pokud by spotřebitel neměl s prodávajícím sjednaný konkrétní čas plnění, může jakožto věřitel požadovat plnění ihned a prodávající jakožto dlužník je poté povinen splnit závazek bez zbytečného odkladu. Je-li však čas plnění přesně ujednán nebo jinak stanoven, je dlužník (podnikatel) povinen plnit i bez vyzvání.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.