Společnost


ONLINE STORE SP. Z o.o.

Počet nahlášených stížností:124
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31184Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží-nevrácené peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2019, před 6 lety

Antonín Klouda

Znění stížnosti

Dne 3.2.2019 jsem objednal výrobek na snížení spotřeby paliva.
Objednávka č.424858 za 950,-zaplaceno dobírkou 6.2.2019 Air Bank karta
Vzhledem k tomu že jsem zjistil že výrobek je nefunkční tak jsem
dne 11.2.2019 poslal emailem že chci výrobek vrátit v zákonné lhůtě 14dnů bez udání důvodů. Byl jsem vyzván že musím poslat prohlášení o odstoupení od smlouvy s tím že mám uvést číslo účtu s IBAN a SWIFT na adresu :ONLINE STORE Sp.Zo.o.,ul.Ludwika Warynskiego 26/8 ,15-461 Bialystok Polska.

A produkt s tímto prohlášením odeslat na adresu ContactHero Sp.zo.o ,ul.Leginowa28/308 15-281 Bialystok Polska.


Produkt i s prohlášením byl odeslán 11.2.2019 Českou poštou doklad podací stvrzenka.Na moji výzvu ze dne 20.2.2019 přišla zpráva že zásilku obdrželi 18.2.2019 a předali účetnímu s tím že návrat peněz bude proveden do 14dnů.Bohužel do dnešního dne nic nedošlo.


Produkt

30679FUSION FUELSAVER spořič paliva


Požadované řešení

Vrácení částky 950,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2019 18:20, před 6 lety

Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 15:11, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.