Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
jsem velice znepokojena přístupem vašeho řidiče (tel.606095271). V úterý 5.3.2019 mezi 8-10 hodinou měl doručit balík. V tuto dobu jsem nebyla doma. Kontaktovala jsem tedy řidiče ještě před osmou hodinou a požádala ho o jiný termín doručení. Řidič jiný termín odmítl s tím, že nechá balík v parcel shopu - to jsem odmítla.(Toto se opakuje již po několikáté a pan řidič je velmi neochotný, až arogantní). (Celý týden jsem doma, neřídím a neplatím za doručení, abych si pak musela pro balík stejně někam dojet..)
Ve středu 6.3.2019 jsem kontrolovala stav balíku a ten tam samozřejmě byl. Přes váš portál jsem změnila datum doručení na 7.3.2019 tedy čtvrtek. Balík nedorazil - čekám na něj celý den). Vzhledem k tomu, že jde o předem zaplacený balík a prodejce ho odesílá hned druhý den, tak jsem více než znepokojena tímto přístupem! Nejedná se navíc o první takovou zkušenost s vaší společností a nezbývá mi tedy než si stěžovat a při příštím výběru společnosti pro dodání zásilky se přinejmenším zamyslet.
Odesílatel: unuodesign s.r.o.
Číslo zásilky: 40251096048
Místo doručení: Všeradice
Váha zásilky: 1.04 kg
Děkuji za vyřízení
Horáková T.
Odesílatel: unuodesign s.r.o. Číslo zásilky: 40251096048 Místo doručení: Všeradice Váha zásilky: 1.04 kg
Především urychlené doručení zásilky - jedná se o důležitý obsah a již včera bylo pozdě
Poučení pana řidiče o chování k zákazníkům (chápu, že kontakt s lidmi není vždy jednoduchý (sama se zákazníky velmi dlouho pracuji), ale pokud s lidmi jednám slušně a snažím se jím vyjít vstříc, bývá většinou nakonec spokojený zákazník) - sama jsem nabídla možnost doručení kdykoliv během týdne, že se přizpůsobím - bylo mi řečeno (velmi arogantním tónem), že ne - přitom jsem vůz PPL jen během středy u nás potkala několikrát..
Také bych se chtěla zeptat za jakých podmínek může řidič nechat balík za dveřmi. V podmínkách jsem se dočetla, že to má být bezpečné označené místo - jedná se tedy například o "velkou uzamykatelnou poštovní schránku"?
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitelka smlouvu neuzavřela, věděla-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitelky. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.