Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
28.4.2014 jsme s manželem nakupovali v prodejně Lidl. Pokladní nám naúčtovala 2x brokolice 35.80 Kč.Měli jsme jen jeden kus za 17.90 Kč.
Měli jsme naspěch, protože v autě čekala moje maminka 87 let. Bylo horko, tak jsme spěchali, takže jsme si zapomněli zkontrolovat paragon. Zjistila jsem to až k večeru doma.Druhý den jsme prodejnu navštívili a tuto chybu reklamovali a zástupkyně vedoucí(pokladní) mi zdělila, že s tím nejde nic dělat.Chtěla jsem mluvit s vědoucím, toho prý nesmí volat, pokladní která mi tak natipovala zboží, také ne. Zdůvodnila mi vrácení peněz tak, že prý by to mohl udělat kdokoliv.Nevím proč bychom jezdili z Kateřinek tj. předměstí na opačném konci Opavy, pro 15.90 Kč. Jde mi o princip a slušnost se alespoň omluvit.
Chtěla bych vědět, kdo je v právu.
Moc děkuji za odpověď a zdravím. Laktosová Jarmila.
Špatně natypované zboží u pokladny
Kdo je v právu
|
Tweet |
Nesprávné vyúčtování je nutné reklamovat ihned, v opačném případě by spotřebitel musel prokázat, jaké výrobky skutečně nakoupil. Prokázáním se rozumí nade vší pochybnost.
Vzhledem k datu podání stížnosti se společnost Lidl Česká republika v.o.s. rozhodla pro nevyužití možnosti reakce. Stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.