Počet nahlášených stížností: | 133 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
dne 2.3. jsem u Vás koupila skřín, avšak při rozbalení krabic dne 3.3. jsem zjistila,že jste mi ke skříni nedali spojovací materiál- což je celkem důležitá věc pro sestavení skříně.Okamžitě jsem k Vám volala a paní mi řekla,ať sepíši reklamační formulář..Ten jsem vypsala a stále nemám žádnou informaci. Předpokládám,že když měl být spojovací materiál součástí skříně a měl nám ho skladník dát,tak je někde na skladu...dne 7.3.jsem volala znovu s tím,že mi paní řekla, že na vyřízení máte 30 dní..Chápala bych,kdybychom skříň měli rozbitou nebo něco,že to trvá tak dlouho...ale nechápu,že musíme takhle dlouho čekat na něco co máte ve skladu a jednoduše se pro to můžu stavit,když to tam skladník zapomněl dát....To mi hlava nebere....Snad pokud to na skladě je,což je,protože nám nikdo neřekl,že nám dají jen desky a spoj.material NE...Tak předpokládám,že to na skladě někde je....a ne že mi paní na telefonu řekne,že to objednávali u dodavatele a že někdy to v balení je a nebo se to někde zašantročí....Pokud prodávám snad skříň,tak kompletní a ne,že vydáte půlku a na další půlku budu muset čekat měsíc....toto není úplně korektní chování....Měla jsem podobný případ s Ikei a tam jsem zavolala,paní mi řekla,ať se pro to kdykoliv stavím a bylo to...Nechápu tedy jaký je u Vás problém!!!!!
Šatní skříň Fiena 5
Rada bych si vyzvedla spojovací materiál,který by jste měli mít na skladě,teď v sobotu 9.3.
|
Tweet |
Dle § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občasný zákoník, prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,
a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,
Pokud zboží chybí díly, bez kterých jej nelze sestavit, neslouží účelu pro který je určen a jedná se tedy o vadu, kterou je třeba reklamovat.
Dle § 19 odst. 3 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, musí být reklamace včetně odstranění vady vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě.
Dobrý den,
kování je přímou součástí balení, není to zvláštní balík, který by snad zůstal na skladě. Pokud v balení chybělo, je to chyba při výrobě, ne chyba našeho skladu. Kování je již objednané u dodavatele. Reklamace bude vyřízena v zákonné lhůtě.
Omlouvám se za komplikace.
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a případně stížnost uzavřít.
Dobrý den,
děkuji za vyjádření.Vtom případě by jste měli změnit dodavatele, když Vám není schopný dodat kompletní produkt...
Tak doufám,že se kování dočkám.
S pozdravem
Pětová
Stížnost předáváme opět společnosti k vyjádření.
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.