Společnost


FEDE, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31193Nedostatečné odškodnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2019, před 6 lety

Kamila Tišlerová

Znění stížnosti

Zakoupili jsme zájezd za 12 800 (resp. 11 300) Kč, který zahrnuje 4 lyžařské dny. Kvůli problémům s dopravou jsme dorazili až večer v první den lyžování, tedy zbyly jen 3 dny lyžování. Skipasy nebyly připravené, a tak CK dodala rovnou jen 3-denní skipasy (ušetřila na námi zaplacených službách).
CK nabízí kompenzaci ve výši 2000 Kč a uvádí, že porouchaný autobus je zásah vyšší moci a daná CK vlastně nad rámec svých povinností nabízí zmíněnou náhradu.
Místo 4 dnů lyžování obsahoval zájezd jen 3 dny lyžování, v autobuse jsme strávili nakonec 22 hodin, po dobu poruchy - tj. 9 hodin - autobus netopil, bylo nutné obstarat čaj a občerstvení na německé čerpací stanici. Delegát nebyl k dispozici, skipasy jsme si zařizovali sami.

Požaduji náhradu necelých 25% (3000, resp. 2500 Kč). Současně prosím, aby byl respektován vztah klient-CK, a nikoliv aby se CK odvolávala na to, že za problémy dopravce nemůže...

děkuji


Produkt

Passo Tonale, Locando Locatori, 22-27.2.


Požadované řešení

kompenzace 25% z ceny zájezdu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2019 11:22, před 6 lety

Spotřebitel může zájezd úspěšně reklamovat, pokud se podmínky zájezdu liší od předem deklarovaných. Pořadatel odpovídá dle § 2542 občanského zákoníku spotřebiteli za splnění povinností ze smlouvy o zájezdu bez zřetele na to, zda v rámci zájezdu poskytují jednotlivé služby cestovního ruchu jiné osoby. Při porušení povinnosti, za niž odpovídá, nahradí pořadatel zákazníkovi vedle škody na majetku také újmu za narušení dovolené, zejména byl-li zájezd zmařen nebo podstatně zkrácen.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Frankfurtská tabulka slev je k dispozici k nahlédnutí na internetových stránkách www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Pokud však cestovní kancelář bude trvat na zamítnuté reklamaci, bude nutné se domáhat poskytnutí slevy ve výši přiměřené rozsahu a trvání vady soudní cestou.

Pokud pořadatel reklamaci zájezdu zamítne, má spotřebitel rovněž možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 12:52, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.