Počet nahlášených stížností: | 43 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
loňský rok v září jsem se bohužel zaregistroval u výše uvedené společnosti za roční poplatek cca 180kč, který mi byl stržen z účtu. Za následující dva dny mi bylo strženo z účtu bez mého vědomí cca 8.300kč.
Ihned jsem kontaktoval firmu, že odstupuji od smlouvy v rámci 14.denní lhůty a že požaduji zpět strženou částku 8.300kč.
Viz. konverzace níže
Dobrý den xxx@seznam.cz,
děkujeme za Váš e-mail.
Poznamenali jsme Vaše odstoupení od smlouvy, ale bohužel jej nemůžeme přijmout.
Vaše právo na odstoupení předčasně zaniklo použitím placené služby (viz VOP: VI., Odst. 4).
Vzhledem k tomu, že jste již naši službu využíval/a, v souladu s našimi smluvními podmínkami již není možné vrátit členský poplatek.
Zrušili jsme proto smlouvu, abyste mohl/a svůj profil ukončit.
Vaše členství nebude obnoveno.
Již nebudou vyžadovány žádné další poplatky.
Prémiové členství můžete využívat se všemi obvyklými funkcemi až do konce smlouvy dne 2019-09-20 nebo můžete svůj profil smazat před uplynutím doby platnosti členství.
Můžete to provést v části: Profil -> Nastavení.
Máte-li dotazy, jsme vám k dispozici.
S přátelským pozdravem,
Váš Affaire1 tým
--
Datingclub Limited.
Cornwall Budovy, 45 New Hall Street, 1. patro, apartmán 104,
B3 3QR Birmingham, Spojené království
--
25/09/2018 17:28 - hl.rad.tech@seznam.cz wrote:
xxxx xxxx
xxxx xxxx xxxx
xxx xx x
V xxx dne 25. 9. 2018
Věc: Odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku
Vážený pane, vážená paní,
dne 18. září 2018 jsem se zaregistroval jako člen Vašich stránek a služeb. Dne 20.9.2018 jsem zaplatil Vaši požadovanou částku cca 179kč pro vstup do ročního odběru Vašich VIP služeb. Avšak 24.9.2018 mi bylo bez mého vědomí a souhlasu odečteno 8.319,48kč.
Tímto Vám oznamuji, že jsem se rozhodl odstoupit od výše uvedené smlouvy v souladu se zněním § 1829 odst. 1 občanského zákoníku č. 89/2012 Sb.
Také Váš žádám o neprodlené vrácení částky ve výši 8 319,48 Kč na bankovní účet č. xxxxxxxxx /xxxx
S pozdravem
xxxxxx
Celou věc jsem předal své bance k řešení, která mi vyhověla a celou transakci peněz 8.319,48 mi vrátila zpět na můj účet. Částku 179kč jsem nechal ve prospěch oné společnosti.
Vše vypadalo v pořádku. Bohužel před cca 14.dny napsali, že předávají cely případ k exekuci. Viz níže.
Dear xxxxxx xxxx,
Please be advised that we have been authorized by DATINGCLUB LTD, United Kingdom to verify and collect the open standing amount of 9.569,48 CZK. Legal basis for the outstanding debt are:
Invoice no. CZK-2018-10-17-02, maturity date 20.09.2018 in the amount of 8319,48 CZK, Chargeback costs , maturity date 20.09.2018 in the amount of 1250,00 CZK
Please respond to this email with urgency, by presenting us your payment proof. The payment should be made at:
Converta d.o.o., Ul. Jožeta Jame 12, 1000 Ljubljana, Slovenia
Bank details: Bank:NKBM d.d.
IBAN: SI56043020003190411
BIC CODE: KBMASI2XXXX
For all additional information please contact us at below contacts. If pament was already done or the claim was resolved in another way please disregard this notice and send us a copy of the (payment) proof. Awaiting your reply.
Kind regards,
Converta d.o.o.
Renata Stermec
International Manager
+386 (1) 433 52 50 | www.converta.si| renata.stermec@converta.si
Ulica Jožeta Jame 12, 1210 Ljubljana Šentvid, Slovenija
Converta d.o.o.- Ulica Jožeta Jame 12, 1210 Ljubljana Šentvid
www.converta.si - info@converta.si
NOTICE: This message is for the named person's use only. Privileged/Confidential Information may be contained in this message. If you are not the addressee indicated in this message (or responsible for delivery of this message to such person), you may not copy or deliver this message to anyone. If you receive this correspondence in error, please immediately delete it from your system and notify the sender. You must not disclose, copy or rely on any part of this correspondence if you are not the intended recipient. Internet communications are not secure and therefore Converta does not accept legal responsibility for the contents of this message. Any views or opinions presented are solely those of the author and do not necessarily represent those of Converta
Mohu Vás poprosit o radu?
Vůbec už nevím jak dál.
Děkuji
Radek
Přestat mě kontaktovat. Ukončit celý spor
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.