Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31198Doplacení jízdného za cestu tam i zpět

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.03.2019, před 6 lety

Tomáš Rozsypal

Znění stížnosti

Dobrý den,
dnes jsem si zažil velice nepříjemný zážitek, vraceli jsme se s rodinou z návštěvy z Třebíče ale tak neslušná komunikace ze strany vaší zaměstnankyně (č.30771) mě pokazila celý večer.

Jednalo se o neshodu studentského průkazu, ověřeného a platného průkazu ISIC od VUT.
Jízdenka byla zakoupena z Brna Hl. Nádraží do Třebíče a zpátky se studentskou slevou.

Při cestě do Třebíče byl můj rodinný příslušník obeznámen s tím, že průkaz není ověřen uznávanou revalidační známkou. Nicméně jsme již byli v zastávce a vystupovali jsme.

Na večerní zpáteční cestě jsme nasedli do vlaku s tím, že z důvodu časového shonu se zakoupí jízdenka ve vlaku na cestu do Brna. Nicméně vaše zaměstnankyně (30771) trvala na následném: Je to sice hezké, ale musíte doplatit i cestu tam i zpátky. Ačkoliv jí bylo několikrát řečeno že zpáteční nechceme a jedeme pouze už jen do Brno hl.nadraži.

Bez udání důvodu proč, pouze se slovy "musím". Z její strany nebyla ochota nijak komunikovat, pouze doprovázela slovy to co dělá a vyžadovalo ihned zaplacení.
Naúčtovala doplatek za celou jízdenku tam i zpět, která jak bylo řečeno je neplatná.

Je toto jednání v pořádku. Celá situace na mě působí velice neprofesionálně a neoprávněně. Jsme sice lidí a občas se splátek nebo jsme uvedení v omyl. Ale o to více je potřeba mít ve službách s lidmi, lidi lidské.


Produkt

Pracovnice číslo: 30771


Požadované řešení

Uvědomění paní o svém chování. Přezkoumání oprávněného inkasování za výše požadavanou operaci. Případné vrácení častky, která byla dle mého pohledu neprávem vynaloženo na pořízení jízdného.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2019 09:06, před 6 lety

Pokud spotřebitel nesouhlasí s účtováním doplatku, je na místě podat společnosti stížnost.

Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2019 13:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.