Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dnes jsem si zažil velice nepříjemný zážitek, vraceli jsme se s rodinou z návštěvy z Třebíče ale tak neslušná komunikace ze strany vaší zaměstnankyně (č.30771) mě pokazila celý večer.
Jednalo se o neshodu studentského průkazu, ověřeného a platného průkazu ISIC od VUT.
Jízdenka byla zakoupena z Brna Hl. Nádraží do Třebíče a zpátky se studentskou slevou.
Při cestě do Třebíče byl můj rodinný příslušník obeznámen s tím, že průkaz není ověřen uznávanou revalidační známkou. Nicméně jsme již byli v zastávce a vystupovali jsme.
Na večerní zpáteční cestě jsme nasedli do vlaku s tím, že z důvodu časového shonu se zakoupí jízdenka ve vlaku na cestu do Brna. Nicméně vaše zaměstnankyně (30771) trvala na následném: Je to sice hezké, ale musíte doplatit i cestu tam i zpátky. Ačkoliv jí bylo několikrát řečeno že zpáteční nechceme a jedeme pouze už jen do Brno hl.nadraži.
Bez udání důvodu proč, pouze se slovy "musím". Z její strany nebyla ochota nijak komunikovat, pouze doprovázela slovy to co dělá a vyžadovalo ihned zaplacení.
Naúčtovala doplatek za celou jízdenku tam i zpět, která jak bylo řečeno je neplatná.
Je toto jednání v pořádku. Celá situace na mě působí velice neprofesionálně a neoprávněně. Jsme sice lidí a občas se splátek nebo jsme uvedení v omyl. Ale o to více je potřeba mít ve službách s lidmi, lidi lidské.
Pracovnice číslo: 30771
Uvědomění paní o svém chování. Přezkoumání oprávněného inkasování za výše požadavanou operaci. Případné vrácení častky, která byla dle mého pohledu neprávem vynaloženo na pořízení jízdného.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel nesouhlasí s účtováním doplatku, je na místě podat společnosti stížnost.
Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.