Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V únoru t.r. jsem si koupil program výuky němčiny.Přišel mi aktivační kód, ale přihlásit se do kurzu nebylo možné. Stále mi vyskakovalo, že už jsem zaregistrován a program se přes aktivační kód nespustil. Poslal jsem dvě stížnosti na jejich uvedený e-mail, ale odpovědí bylo oznámení , že moje stížnost je nedoručitelná. Považuji toto jednání za podvod. Pošlu někam peníze , dostanu černou kartičku s kódem, a to je všechno?! Služba žádná, komunikace žádná! To je v EU povoleno? Můžete mi pomoci? Děkuji předem. S pozdravem
anglicky psaný aktivační kód s vícejazyčným návodem k aktivaci
Buď umožnit spuštění programu, anebo vrátit peníze. Dá se podat trestní oznámení o podvodném jednání?
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravou věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.