Počet nahlášených stížností: | 55 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den mam na vas prosbu ,potrebuji poradit ze spolecnosti freeSAT
Dobry den přes internet a pote me telefonicky kontaktovali a nabidli mi jelich službu ,nejprve dohody byla na satel. karty pote mi techik doporucil cele komplety, montaz satelitu byla komplet za 1 kc s tim ze v pripade nespokojenosti muzu ze zákona do 14 dnu odpstoupit , technik mi zavolal ze jede odpověď byla ze jsem v praci nakonec jsme to nejak dali do hromady a manželka byla doma a nakonec se to psalo i na ni , techni prijel pouzil puvodni letity satelit co jsme kdysi pouzivali a odjel, volal jsem techikovi kde je anténa na druhou TV když první pouzil moji, ze si mam pro ni priject, pote jsem mu rikal ze mi signal kostickuje a mam silu signalu od 19-29 procent ,on antenu nemenil proto ze byla dobra udajne problem je v recivru a to ze si mam vyridit ze spolecnosti on jen zapojuje satelit,vic ho nic nezajímalo,pro antenu jsem si dojel 25 km do ML. Boleslavy ,povidal jsem mu o kostickovani programu ,toho to nezajímalo mlel tu svou anténa je dobra vyridte si to s recivrem nebo dejte vypoved, volal jsem do free SAT tam v nahravanem hovoru mi rekli ze problem je v antene a resit to mam z techikem nebo na nej podat stiznost, ve skutecnosti mi mnel dat nejakou smlouvu nastavit programi která byla v akci zdarma , po zavolani na freeSAT to nastavili ale běžela mi jen jedna TV ta vydržela jen 3 dny a prestala jit, objednam si satel. TV a mam s tim hned problem a mam podat stiznost na satelit. technika na obchodni inspekci
Odstoupil jsem od smlouvy ve lhute 14 dnu, společnost po me zada zaplatit 385kc za uzivani dvou TV / běžela pouze jedna a to asi 3 dny / a 1800 kc za montaz satel.Pri objednavani telefonicky me na to nikdo neupozornil a na vic mi rikali ze není problem ale to ted problem je ze jsem si mnel precist směrnice , ale kdy? Dodnes jsem nepodepisoval zadnou smlouvu . Technika na montaz jsem take neobjednal , objednala si to společnost freeSAT nikoliv ja , poradte co s tim? dekuji
At si vse odvezou ,nic nechci platit, telefonicky nebyl problem v pripade když nevyhovuje , normalne se vrati o poplatku ani zminka /freeSAt ma moc programu ale duplicitních ,alespoň v minulostiproto dotaz popřípadě na odzkouseni a vraceni/
|
Tweet |
Pokud spotřebitel využije svého práva odstoupit od smlouvy o poskytování služeb bez udání důvodu, přičemž již podnikatel na základě výslovné žádosti spotřebitele začal s plněním služeb před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, má spotřebitel povinnost uhradit podnikateli poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy (podnikatel by v případě sporu musel prokázat, že spotřebitele na uvedenou povinnost upozornil a spotřebitel výslovně požádal o zahájení poskytování služeb ještě před uplynutím uvedené lhůty). Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel podnikateli poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Z popisu stížnosti vyplývá, že zapojení služby nebylo zpoplatněno, neboť podnikatel při uzavření smlouvy nežádal zaplacení žádného poplatku. Žádá-li podnikatel úhradu poplatku za připojení služby teprve poté, co spotřebitel od smlouvy odstoupil, jedná se o omezení spotřebitelova práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu, ke kterému se nepřihlíží (podnikatel může dle § 1831 odst. 2 občanského zákoníku žádat po spotřebitelovi při odstoupení od smlouvy bez udání důvodu pouze úhradu nákladů stanovených občanským zákoníkem).
Spotřebitelovi doporučujeme, aby u společnosti uplatnil reklamaci. V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Spotřebitelka nám zaslala následující informace:
"Dnes jsem opet volala na zakaunickou liknu zda si vyzvednou pristroje na sat. , soucasne jsem se dotazovala i na uhradu poplatku, pani byla uz privetivejsi a zdelila mi ze jsme na uhradu 1800kc byli upozorneny v nahravanem tel. hovoru ,podal jsem reklamaci ,ze jsme o zadnem poplatku za montaz nebili upozorneny , prehrajou pry hovory a posoudi ,jestliže neupozornili tak se pry nic nebude platit .Při objednavani nic takového neprobehlo ,puvodni telefonicka nahravana zadost byla pouze na sat. karty ktere mi mneli byt dopraveny zdarma, technik nez dovezl karty nas umluvil do komplet. satelitu protože odpadnou dublicitni programy , takze zapojil pouze 1x dekoder na puvodni moji antenu v drivejsku používanou na FreeSAT a odjel ,nic jsme nepodepisovali a konkretne neojednavali . Na dotaz o poplatku vse je zdarma ,plati se pouze satelit 249 kc + 50 kc druha TV . Bohuzel pak bylo vse jinak."
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu regaovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.